Freedome ei toimi WhattsAppin ja Signalin kanssa yhdessä.

Options
System
System Posts: 131 Enthusiast
edited March 27 in General Discussion
Tämä uusi keskustelu luotiin viesteistä jotka lähetettiin alkujaan aiheeseen Freedome ei toimi WhattsAppin ja Signalin kanssa yhdessä..

Comments

  • Kazoo78
    Kazoo78 Posts: 3 New Member
    Options

    Minulla tapahtui noin viikko sitten puhelimeni ( Samsung galaxy s24 ultra) kanssa, että laitoin tilasta, uni tilan päälle, kun heräsin siihen, että minun puhelimeni soitti +777 aikuiseen numeroon ja olen miettinyt mistä se mahtaa johtua, minulla myös kommunikointi sovellusten kanssa ongelmia, varsinkin whats upp:in kautta (mitö toki köytin huomattavasti muita enemmän). Sitten vielä muistin, että kun ostin edelliseni ( Samsung galaxy s22 ultra), minulla oli samoja ongelmia kommikointi sovellusten kanssa. Onko siinä tarinassa muiden keskustelijoiden kanssa yhteläisyyksiä?

  • Kazoo78
    Kazoo78 Posts: 3 New Member
    Options

    Hei. Samsung puhelimessa on sovellusten esetuksissa kohta, jonka voi kytkeä päälle, joka sanoo, että sovellus käyttää yksinomaan mobiiliverkkoa, se sijaitsee yhteydet-datankäyttö-sovelluksille sallitut verkot. Sitten whats app:in asetuksista (myös muista samantyylisitä) herätetykset ja muistutukset kohdasta, sattaisi oll hyötyä myöntää sovellukselle käyttöoikeus, koska näytön herättäminen saattaa vaatia sitää lupaa. En tiedä, mutta näin toimii aivot kun on 4:20, ennen 4:20.

  • Kazoo78
    Kazoo78 Posts: 3 New Member
    Options

    Hetkinen. Vika mielestäni on helposti kaivettavissa,kun kävin katselemassa f-beta ohjelmien sivuja, tarkemmin keskustelupalstaa ja sillä puhuttiin kehittäjien kesken.... Ehkä lukemani on täysi väärinkäsitys, kun ensimmäisssä topicissa jonka aukaisin, mikä koski kyllä windows versiota, mutta siellä näyttäisi ongelmana olevan, että kun helppokäyttöisyys toiminto vaati lupaa antaa soveluksen nähdä näytön ruudun, voidakseen reagoida siihen. Ja minun että on toimia muiden turvallisuus sovellusten kanssa, jotka vaatii äärimmäisen paljon ja äärimmäisen vakavia lupia, Ongelma näyttäisi olevan silloin, kun joko sovelukseen tai käyttöjärjestemään tarvitaan päivityksiä. En tiedä sisältääkö se myös hardware puolen...