F Secure Total

CarinaVestin
CarinaVestin Posts: 1 New Member
edited April 2 in Device Protection

Hej! Jag har nu ikväll förnyat/ köpt nytt f-secure paket för 3 datorer. När jag vill logga in på mitt konto så kommer jag inte vidare utan möts av texten :

" Vi märkte att du redan har köpt en licens via F-Secures webbplats, men du har inte aktiverat den ännu. Vänligen följ knappen Skapa ett konto för My F-Secure  i e-postmeddelandet "Din F-Secure-beställning" för att aktivera din licens. Du hittar detta meddelande i din e-post, skickad av cleverbridge/F-Secure."

När jag följer meddelandet , använder länken i mailet eller går direkt via f secure hemsida, så kommer jag bara tillbaka till samma textmeddelande. Jag har även provat att avinstallera mitt "gamla " f-secure" för att se om det gör någon skillnad, men icke. Jag kan däremot komma in på "f-secure forumsida", som ni ser eftersom jag kan skriva meddelande här. Jag behöver ju få ladda ned mitt nya skydd och komma igång. Hjälp mig!

Vänliga hälsningar CarinaVestin

Accepted Answer

• PawełP
    PawełP Posts: 387 Moderator
    Answer ✓

Hej! @CarinaVestin

Welcome to the F-Secure Community. Thank you for your post.

Currently, our community forum only supports English and Finnish languages.

I would be very happy to help solve this problem. To do this effectively I will need some information from you. Therefore, I will contact you in a private message on our forum. Please check your inbox on this forum. You will get a message from me in a while.

Have a nice day

Pawel

Making every digital moment secure, for everyone

This discussion has been closed.
Feedback on New Design