Miksi en löydä

Options
mummo49
mummo49 Posts: 2 New Member
edited May 2023 in General Discussion

Miksi Laura Kankaalan sähköpostia ei ole missään sivuillanne?

Hän olisi kai ainut joka ymmärtäisi tilanteeni.

Nimittäin, kodissani sirisee ja ja herään yöllä kovaan polttavaan kuumentamiseen.

Tämä ilmiö alkoi n. 10 vuotta sitten asuessani kerrostalossa, jossa asui venäläissuomalainen pariskunta. Eräänä iltana kuulin kovia jysäyksiä ja raahaa ääntä, kuin lattiaa pitkin olisi siirrelty jotain tosi painavaa esinettä. Yöllä heräsin polttavaan kuumentamiseen, ja yrittäessäni nukkua toisessa paikassa, raahaava ääni seurasi perässäni ja polttaminen ja kova sirinä alkoi taas, näin kävi aina kun muutin nukkumapaikkaa. Yläkerran naapurissa oli usein venäläisiä, ja huomasin että tietokoneeseeni täytyi joka kerran sen avattuani muuttaa uusi salasana, kone vaan ei auennut muuten. Samoin sähköpostini salasanat häipyivät kummallisesti. Olen muuttanut jälleen Kiteelle, ja kerrostaloon tähän keskustaa lähelle. Taas sama peli alkoi, kummaa pauketta yläkerrasta ja polttaminen yöllä. Onko kehostani tehty joku linkki johonkin ryssille tärkeään ketjuun. Naapurissani asuu jälleen mies jolla on venäläinen nainen, ja epäilenkin tätä ryssien joksikin, ylläpidettäväksi heille tärkeäksi yhteydeksi. Minulla oli tähän kevääseen asti auto, johon oli lisätty jotain sellaista jonka avulla minua voi seurata, koska venäläiset seurasivat minua vähän aikaa kun läksin sillä ajamaan, kuin olisivat ottaneet jonkun yhteyden ja sitten läksivät ajamaan takaisin. Myin auton kiteeläiselle miehelle, ja hän viipyi tämän ilm. tuntemansa miehen luona kauan, eli informoivatko he auton lisätyistä lisäominaisuuksista... Pitääkö minun kärsiä loppuikäni kotirauhan häirinnästä, äänestä ja inhottavasta tunteesta kehossani päivisinkin. Poliisin jos pyydän käymään ei he ymmärrä kertomaani, pitäisi ensin saada asiantuntijan perehtyminen tähän kiusaamiseen, terroriin. Siksi kyselen Kankaalan yhteystietoja, he ymmärtäisivät mitä täällä tapahtuu. Lisään vielä, että kun katkaisen virrat kokonaan asunnosta sihinä vaimenee joksikin aikaa, kunnes alkaa n. klo 4 yöllä uudelleen, samoin polttaminen alkaa. Pyytäisi apua F - Securelta, ja sitten näytön jälkeen poliisilta. Tämä oli vain lyhennetty versio kaikesta kokemastani näiden kymmenen vuoden aikana.

Comments

  • mummo49
    mummo49 Posts: 2 New Member
    Options

    Täältä voi kysyä, muttei kukaan vastaa mitään. nimimerkki mummo49

  • Firmy
    Firmy Posts: 1,685 Community Manager
    Options

    Hei @mummo49

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Otamme työntekijöiden yksityisyyden erittäin vakavasti emmekä jaa henkilökohtaista tietoa julkisesti suojellaksemme heidän henkilöllisyyttään.

    Koskien tilannettasi, jos epäilet, että joku kohdistaa sinuun huomiota, suosittelemme ilmoittamaan huolestasi viranomaisille mahdollisimman pian. He voivat tutkia asian ja ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin varmistaakseen turvallisuutesi ja suojellakseen sinua.

    Toivomme, että tämä tieto on ollut hyödyllistä. Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai huolenaiheita, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Olemme aina täällä auttamassa.