hvordan fornyer jeg abonnomentet mitt?
jeg hadde et abonnement som gikk ut for en stund siden, også tenkte jeg at jeg skulle fornye det. jeg har akkurat kjøpt et abonnement og skrev inn navn og alle kortdetaljene og sånt, og kommer til en side hvor det står referansenummer, men at jeg også må autorisere brukeren ferdig, så jeg trykket på den grønne knappen "send autoriseringen din nå", skriver inn kortdetaljene på nytt og sender det inn. så står det at jeg må vente litt, også kjer det ingenting og jeg kommer tilbake til den samme siden med referansenummeret. så sjekker jeg om abonnomentet har blitt fornyet i appen, men det har det ikke. hva skal jeg gjøre?
Answers
-
Hello,
Sorry for my English. I am only an F-Secure user too.
Perhaps, not all ways are permissible for renewal. For example, if "another" subscription is purchased somewhere else. However, I am not sure about certain your situation and I can to suggest next things. For an except, to try with InPrivate (Incognito) or so modes for avoid any cache or something like that. But, from first, with logged state.
There is a general way to renew subscription:
How do I renew my F-Secure SAFE subscription? - F-Secure Community (f-secure.com)
Hvordan fornyer jeg F-Secure SAFE-abonnementet? — F-Secure Community (f-secure.com)
But since you already tried and your situation with a certain stuck - perhaps - good to know more information about and only Official Support can to assist with this. So, there available phone support and web-chat options. You could try F-Secure NORGE: https://www.f-secure.com/no/home/support/contact where maybe local Support Agents can be.
Or general, common (en) page: https://www.f-secure.com/en/home/support/contact
At least, common web-chat is usually described as 24/7 (only limitation if all Support Agents already in touch with someone).
Thanks!
-
Dear @BridgeOf87 ,
Could you please form your question in English?
Also, if you struggle with English, I do encourage you to contact our Norwegian Customer Care support here:
🚩 What Do You Think?
We’d love your thoughts on our fresh look! Quick survey, big impact!