Issue:
Jag har glömt mitt F-Secure-lösenord och försökt återställa det men jag får inte e-postmeddelandet för återställning av lösenord.
Resolution:
Obs! Om du har F-Secure Internet Security eller F-Secure FREEDOME kan du ladda ner produkten från nedladdningssidan på vår webbplats.
Kontrollera att du har ett giltigt Mitt F-Secure- konto och att du använder rätt e-postadress. Om du tidigare har registrerat dig via Facebook kommer du inte att återställa lösenordet för e-postadress. Du kan helt enkelt logga in via Facebook.
Du kan bara begära återställning av lösenord om du har ett Mitt F-Secure-konto (F-Secure SAFE eller F-Secure TOTAL order).
- Kontrollera skräppostmappen om e-postmeddelandet inte visas i din inkorg.
- Vissa e-postdomäner, till exempel Gmail, tillåter inte någon åtgärd om inte meddelandet flyttas till inkorgen först. Om du hittar e-postmeddelandet i din skräppostmapp, flytta det först till mappen Inkorg och klicka sedan på länken "lösenordsändring".
- Kontrollera att din e-postinkorg inte är full och att den har utrymme för att ta emot meddelanden.
Om du har ett My F-Secure-konto men fortfarande inte får e-postadressen för återställning av lösenord, kontakta F-Secure support för ytterligare hjälp.
Article no: 000003768
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.