Issue:
Jag har glömt mitt F-Secure-lösenord och försökt återställa det men jag får inte e-postmeddelandet för återställning av lösenord.
Resolution:
Obs! Om du har F-Secure Internet Security eller F-Secure FREEDOME kan du ladda ner produkten från nedladdningssidan på vår webbplats.
Kontrollera att du har ett giltigt Mitt F-Secure- konto och att du använder rätt e-postadress. Om du tidigare har registrerat dig via Facebook kommer du inte att återställa lösenordet för e-postadress. Du kan helt enkelt logga in via Facebook.
Du kan bara begära återställning av lösenord om du har ett Mitt F-Secure-konto (F-Secure SAFE eller F-Secure TOTAL order).
- Kontrollera skräppostmappen om e-postmeddelandet inte visas i din inkorg.
- Vissa e-postdomäner, till exempel Gmail, tillåter inte någon åtgärd om inte meddelandet flyttas till inkorgen först. Om du hittar e-postmeddelandet i din skräppostmapp, flytta det först till mappen Inkorg och klicka sedan på länken "lösenordsändring".
- Kontrollera att din e-postinkorg inte är full och att den har utrymme för att ta emot meddelanden.
Om du har ett My F-Secure-konto men fortfarande inte får e-postadressen för återställning av lösenord, kontakta F-Secure support för ytterligare hjälp.
Article no: 000003768
![powered by Google Translate](https://us.v-cdn.net/6032052/uploads/GB5QKNE9FEQC/greyscale-regular.png)
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.