Hvordan fjerner jeg manuelt sikkerhetsprodukter som forårsaker konflikter på en PC? - F-Secure Community
<main> <article class="userContent"> <p> </p>Hvordan fjerner jeg manuelt sikkerhetsprodukter som forårsaker konflikter på en PC? <p><strong>Merk:</strong> Fremgangsmåten kan variere noe i de ulike Windows-versjonene.</p> <ol><li> Klikk på <strong>Start</strong> > <strong>Kontrollpanel</strong>. </li> <li> Klikk på <strong>Programmer og funksjoner</strong> (i Windows 10, 8, 7) eller <strong>Avinstaller et program</strong> (i Windows Vista). </li> <li> Finn sikkerhetsproduktet du vil fjerne. Høyreklikk på det og velg <strong>Avinstaller/endre</strong>. Det kan hende at brukerkontokontrollen vises. Oppgi administratorlegitimasjonen din og klikk på <strong>Ja</strong>. </li> <li> Når installeringsvinduet åpnes, følger du instruksjonene på skjermen for å avinstallere sikkerhetsproduktet. </li> <li> Start maskinen på nytt når du blir bedt om det, for å fullføre den fullstendige avinstalleringen av produktet. </li> </ol><div id="related"> <strong>Beslektet informasjon</strong> <ul><li><a rel="nofollow" href="https://community.f-secure.com/common-home-no/kb/articles/5450-hvordan-fjerner-jeg-manuelt-sikkerhetsprodukter-som-forarsaker-konflikter-pa-en-mac">Hvordan fjerner jeg manuelt sikkerhetsprodukter som forårsaker konflikter på en Mac?</a></li></ul></div> <br> </article> </main>