Oppdater F-Secure-appene for PC og mobil innen utgangen av 2023 Alle F-Secure-programmer på alle plattformer (Windows, Mac, Android og iOS) som ikke oppfyller minimumskravene til versjon, må oppdateres senest 31. desember 2023. Hvis ikke programversjonen oppfyller minimumskravet, vil den slutte å virke etter 31. desember 2023.
Hva er minimumskravene til versjon for F-Secure-appen?
Minimumskravene til versjon for F-Secure Total, Internet Security, Safe og Antivirus er:
- Windows 19.1 eller nyere
- Mac 19.3 eller nyere
- Android 21.1 eller nyere
- iOS 21.1 eller nyere
Hvilke operativsystemversjoner støttes per 1. januar 2024?
Android | Operativsystemversjon |
---|
Appversjon 21.1 | Android 10 og nyere |
| Apper i eldre Android-versjoner vil gradvis slutte å virke fra og med 1. januar 2024. |
iOS | Operativsystemversjon |
---|
Appversjon 21.1 | iOS 16–17 |
| Apper i eldre iOS-versjoner vil gradvis slutte å virke fra og med 1. januar 2024. |
Mac | Operativsystemversjon |
---|
Appversjon 19.3 | macOS 12 (Monterey)–14 (Sonoma) |
| Apper i eldre macOS-versjoner vil gradvis slutte å virke fra og med 1. januar 2024. |
Hvordan påvirker dette meg?
| Støttet OS | Ikke støttet OS |
Støttet appversjon | Fordi du bruker en støttet appversjon i en støttet operativsystemversjon, berører ikke dette deg. | Du blir berørt. Hvis du vil fortsette å bruke appen, må du oppdatere operativsystemversjonen til en som støttes. Hvis du ikke oppdaterer, vil appen slutte å virke etter 31. desember 2023. |
Ikke støttet appversjon | Du blir berørt. Hvis du vil fortsette å bruke appen, må du oppdatere appversjonen til en som støttes. Hvis du ikke oppdaterer, vil appen slutte å virke etter 31. desember 2023. | Du blir berørt. Hvis du vil fortsette å bruke appen, må du oppdatere både appversjonen og operativsystemversjonen til en som støttes. Hvis du ikke oppdaterer, vil appen slutte å virke etter 31. desember 2023. |
Hvordan finner jeg ut hvilken versjon av F-Secure-appen jeg har?
På Android- og iOS-enheter:
- Åpne F-Secure-appen.
- Trykk på profilikonet øverst til høyre på skjermen, og velg Om og hjelp > Om F-Secure.
På Mac- og Windows-enheter:
- Åpne F-Secure-appen.
- Klikk på spørsmålstegnet øverst til høyre i hovedvisningen, og velg Om.