Opdater dine stationære og mobile F-Secure-apps inden slutningen af 2023 Alle F-Secure-apps på alle platforme (Windows, Mac, Android og iOS), der ikke opfylder kravene til minimumversionen, skal opdateres senest den 31. december 2023. Hvis appversionen ikke opfylder kravene til minimumversionen, holder den op med at fungere efter 31. december 2023.
Hvad er kravene til minimumversionen for F-Secure-appen?
Kravene til minimumversionen for F-Secure Total, Internet Security, Safe og Anti-Virus er:
- Windows 19.1 eller nyere
- Mac 19.3 eller nyere
- Android 21.1 eller nyere
- iOS 21.1 eller nyere
Hvilke operativsystemversioner understøttes fra 1. january 2024?
Android | Operativsystemversion |
---|
Appversion 21.1 | Android 10 og nyere |
| Apps på ældre Android-versioner vil gradvist holde op med at fungere fra 1. januar 2024. |
iOS | Operativsystemversion |
---|
Appversion 21.1 | iOS 16-17 |
| Apps på ældre iOS-versioner vil gradvist holde op med at fungere fra 1. januar 2024. |
Mac | Operativsystemversion |
---|
Appversion 19.3 | macOS 12 (Monterey) - 14 (Sonoma) |
| Apps på ældre macOS-versioner vil gradvist holde op med at fungere fra 1. januar 2024. |
Hvordan påvirker det mig?
| Understøttet OS | Ikke-understøttet OS |
Understøttet appversion | Da du bruger en understøttet appversion på en understøttet operativsystemversion, påvirker det ikke dig. | Du vil blive påvirket. For at fortsætte med at bruge appen skal du opdatere operativsystemversionen til en understøttet version. Hvis du ikke opdaterer, vil appen holde op med at fungere efter 31. december 2023. |
Ikke-understøttet appversion | Du vil blive påvirket. For at fortsætte med at bruge appen skal du opdatere appversionen til en understøttet version. Hvis du ikke opdaterer, vil appen holde op med at fungere efter 31. december 2023. | Du vil blive påvirket. For at fortsætte med at bruge appen skal du opdatere både appversionen og operativsystemversionen til en understøttet version. Hvis du ikke opdaterer, vil appen holde op med at fungere efter 31. december 2023. |
Hvordan kan jeg finde frem til den aktuelle version af min F-Secure-app?
På Android- og iOS-enheder:
- Åbn F-Secure-appen.
- Tryk på profilikonet øverst til højre på skærmen, og vælg Om og hjælp > Om F-Secure.
På Mac- og Windows-enheder:
- Åbn F-Secure-appen.
- Klik i hovedvisningen på spørgsmålstegnet øverst til højre, og vælg Om.