Windows 10 April Update

Supporter

Windows 10 April Update

Windows 10 tuputtaa April Update 2018  asennettavaksi. Onko kukaan vielä asentanut ko päivitystä? Jos on, niin onko ilmennyt ongelmia Freedomen toiminnassa päivityksen yhteydessä?

Yleensä en näitä isompia päivityksiä heti asentele, koska yleensä ne rikkovat jotain ohjelmia. Puhumattakaan tämän viimesimmän tiettyjen ssd levyjen aiheuttamista vaikeuksista. 

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Moderator

Re: Windows 10 April Update

Hei @Kapteeni_Kaaos,

Emme ole huomanneet, että Windows 10 April updatella olisi minkäänlaista vaikutusta Freedomen toimivuuteen. Itse olen kotona asentanut April updaten ja Freedome toimii niinkuin pitääkin.

Ystävällisin terveisin/Best Regards,

Ekku

Saitko apua? Kiitä vastauksen antajaa tykkäämällä vastauksesta. Ratkesiko ongelmasi? Paina "Hyväksy ratkaisuksi" niin muutkin saavat tietää.

Has somebody helped you? Say thanks by giving likes. Has your issue been solved? Mark the post using "Accept As Solution" button to let others know.

View solution in original post

3 REPLIES 3
Moderator

Hei @Kapteeni_Kaaos,

Emme ole huomanneet, että Windows 10 April updatella olisi minkäänlaista vaikutusta Freedomen toimivuuteen. Itse olen kotona asentanut April updaten ja Freedome toimii niinkuin pitääkin.

Ystävällisin terveisin/Best Regards,

Ekku

Saitko apua? Kiitä vastauksen antajaa tykkäämällä vastauksesta. Ratkesiko ongelmasi? Paina "Hyväksy ratkaisuksi" niin muutkin saavat tietää.

Has somebody helped you? Say thanks by giving likes. Has your issue been solved? Mark the post using "Accept As Solution" button to let others know.

View solution in original post

Highlighted
Supporter

Kiitos tiedosta. Laitetaan asennukseen.

Novice

Windows 10 April updaten jälkeen F-Secure SAFE ei käynnisty laisinkaan. Jos yritän käynnistää sen administraattorina komentoriviltä, niin ei tule mitään virheilmoitusta. Missä vika?