Miten otan f secure freedomen käyttööni?

Highlighted
Novice

Miten otan f secure freedomen käyttööni?

Hei! Mistä kohtaa löydän kohdan, johon syötän "henkilökohtaisen koodini"?? Ostin liikkeestä Freedome VPN:n kolmelle laitteelle vuodeksi, enkä löytänyt sivuiltanne kohtaa johon syöttää. Voitteko vastata minulle linkin kera, niin ei tarvitsis enää etsiä 

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Moderator

Re: Miten otan f secure freedomen käyttööni?

Hei @susi2,

Koodi syötetään itse Freedome VPN ohjelmaan minkä asennat laitteellesi.

Windowsversion asennustiedoston voit ladata seuraavalta sivulta: https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/freedome

Mobiililaitteilla Freedome VPN sovellus ladataan laitteen sovelluskaupasta.

Kun ohjelma on asennettu niin mene ohjelman valikoista löytyvään "tilaus" sivulle ja sinne voit syöttää koodisi niin tilaus aktivoituu.

Ystävällisin terveisin/Best Regards,

Ekku

Saitko apua? Kiitä vastauksen antajaa tykkäämällä vastauksesta. Ratkesiko ongelmasi? Paina "Hyväksy ratkaisuksi" niin muutkin saavat tietää.

Has somebody helped you? Say thanks by giving likes. Has your issue been solved? Mark the post using "Accept As Solution" button to let others know.

View solution in original post

2 REPLIES 2
Superuser

Viite: Miten otan f secure freedomen käyttööni?

@susi2

Jos olet ostanut Freedomen jälleenmyyntiliikkeestä, niin koodin pitäisi löytyy pakkauksesta.

Jos ilmoitat, mikä käyttöjärjestelmä on laitteissasi, lähetän myös asennusohjeen.

Näsäviisas
Moderator

Re: Miten otan f secure freedomen käyttööni?

Hei @susi2,

Koodi syötetään itse Freedome VPN ohjelmaan minkä asennat laitteellesi.

Windowsversion asennustiedoston voit ladata seuraavalta sivulta: https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/freedome

Mobiililaitteilla Freedome VPN sovellus ladataan laitteen sovelluskaupasta.

Kun ohjelma on asennettu niin mene ohjelman valikoista löytyvään "tilaus" sivulle ja sinne voit syöttää koodisi niin tilaus aktivoituu.

Ystävällisin terveisin/Best Regards,

Ekku

Saitko apua? Kiitä vastauksen antajaa tykkäämällä vastauksesta. Ratkesiko ongelmasi? Paina "Hyväksy ratkaisuksi" niin muutkin saavat tietää.

Has somebody helped you? Say thanks by giving likes. Has your issue been solved? Mark the post using "Accept As Solution" button to let others know.

View solution in original post