Har jeg brug for traditionel sikkerhedssoftware på min stationære computer, hvis jeg kun bruger den på mit SENSE-netværk? Bemærk: Denne artikel gælder kun for dig, hvis du bruger den enkeltstående version af F-Secure SENSE Router (ikke en del af F-Secure TOTAL-pakken).
Med F-Secure SENSE Router er der ikke behov for traditionel sikkerhedssoftware.
For at tilføje et ekstra beskyttelseslag og få den mest komplette beskyttelse med din F-Secure SENSE Router anbefaler vi, at F-Secure SENSE Router-appen installeres på din stationære computer, selvom den altid er på hjemmenetværket. Eftersom F-Secure SENSE Router bruger et beskyttelsessystem i tre lag, som består af F-Secure SENSE Router-enheden, F-Secure SENSE Router-appen og F-Secure Security Cloud, arbejder disse tre elementer sammen for at holde dine enheder sikre.
Bemærk: Til stationære computere er SENSE Router-appen tilgængelig til både Windows-pc og macOS. SENSE Router-appen til Windows-pc og macOS kan ikke bruges til at opsætte og konfigurere SENSE Router. Til opsætning og konfiguration af SENSE Router skal du hente og installere F-Secure SENSE Router-appen på enten en Android- eller iOS-enhed. Sikkerhedsfunktionerne i SENSE Router-appen til Windows og macOS er beskrevet i Hvad er de aktuelle sikkerhedsfunktioner for F-Secure SENSE Router?