Har jeg brug for traditionel sikkerhedssoftware på min bærbare, telefon eller tablet, hvis jeg har F-Secure SENSE Router? Bemærk: Denne artikel gælder kun for dig, hvis du bruger den enkeltstående version af F-Secure SENSE Router (ikke en del af F-Secure TOTAL-pakken).
Med F-Secure SENSE Router er der ikke behov for traditionel sikkerhedssoftware.
Eftersom F-Secure SENSE Router bruger et beskyttelsessystem i tre lag, der består af F-Secure SENSE Router-enheden, F-Secure SENSE Router-appen og F-Secure Security Cloud, skal F-Secure SENSE Router-appen installeres på dine computere og mobile enheder for at få den mest komplette beskyttelse med SENSE. F-Secure SENSE Router-appen bruges derudover til den første opsætning af SENSE Router.
På farten, når du er uden for dit hjemmenetværk, yder SENSE Router-appen også beskyttelse til dine mobile enheder. Det er et let softwareprogram, som bruger færre enhedsressourcer sammenlignet med de fleste traditionelle sikkerhedsprogrammer.
Bemærk: Tilgængeligheden af beskyttelsesfunktionerne i F-Secure SENSE Router varierer efter platform, og de tilgængelige funktioner afhænger også af, om du er hjemme på dit hjemmenetværk eller på farten. Du kan få flere oplysninger i Hvad er de aktuelle sikkerhedsfunktioner for F-Secure SENSE Router?.