Issue:
Öppnar F-Secure ID-SKYDD Jag får ett felmeddelande " huvudlösenord måste vara detsamma på alla anslutna enheter. Ange ditt nya huvudlösenord", jag ändrade inte lösenordet. Hur kan jag lösa det?
Resolution:
Vi föreslår att du avinstallerar app från andra enheter och behåller den endast installerad på Windows -enheten. Så är sättet att korrigera situationen att:
- Exportera nuvarande lösenord från den aktuella installationen
- Gå till Inställningar
- Klicka på Exportera lösenord
- Fortsätt med Export
- Spara den exporterade filen, utan den förlorar du alla dina ID -SKYDD lagrade lösenord.
- Avsluta F-Secure ID-SKYDD
- Högerklicka på ikonen F-Secure ID PROTECTION i systemfältet
- Välj Avsluta
- Avinstallera F-Secure ID Protection: Användardata från Lägg till/ta bort programlista i Windows (eller möjligen F-Secure KEY: Användardata om programvaran uppgraderades från F-Secure KEY)
- Öppna F-Secure ID PROTECTION, gå igenom aktiveringsflödet och skapa ett nytt huvudlösenord
- Lås upp F-Secure ID-SKYDD och importera tidigare exporterade lösenord tillbaka till detta nyaktiverade F-Secure ID-SKYDD
- Gå till Inställningar
- Klicka på Importera lösenord
- Fortsätt med Välj
- Installera F-Secure ID PROTECTION på andra enheter och anslut dem med den som är installerad på Windows.
Article no: 000025463
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.