Issue:
Jag är en befintlig KEY premium-kund och har nyligen formaterat min dator. Jag vill nu installera KEY igen. Hur kan jag få KEY- installationsprogram för dator/skrivbord?
Resolution:
F-Secure KEY ersätts av ID skydd. Om du är en befintlig kund av KEY premium och vill installera om på din Mac eller Windows kan du följa dessa steg:
1. Öppna nedanstående länk med din webbläsare och skapa ett ID Protection konto.
https://www.f-secure.com/en/ hem/ produkter / id-skydd
2. När du har skapat det inloggning du in och klickar på Installera ID skydd .
3. Öppna nu F-Secure KEY Premium som körs på din andra enhet, dvs. Android eller iOS, och skriv in ditt huvudlösenord när du blir ombedd. Gå till Meny> Anslut enheter.
En synkroniseringskod genereras automatiskt. Den här koden är endast giltig i 60 sekunder.
4. Öppna F-Secure ID Protection på dator/skrivbord , klicka på Connect enhet och ange ditt huvudlösenord som användes för KEY- app för att inloggning in och skriv in den genererade synkroniseringskoden från steg 3.
5. Tryck eller klicka på Anslut.
6. När du uppmanas ange det huvudlösenord som du använder på din Premium- enhet.
7. När synkroniseringen lyckats, trycka på Bekräfta om du synkroniserar med en mobil enhet eller klicka på OK om du synkroniserar med en dator/skrivbord enhet.
Article no: 000023796
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.