Issue:
Waarom heeft F-Secure Id BESCHERMING gebruikersinterface automatisch worden geopend wanneer Windows wordt gestart? Hoe kan ik deze functie deactiveren ?
Resolution:
Volg de onderstaande stappen om het automatisch starten van de F-Secure Id PROTECTION-software uit te uitschakelen :
- Open Id BESCHERMING gebruikersinterface
- Navigeer naar de instellingenpagina
- Ga naar Algemene instellingen
- Schakel de instelling Start Id PROTECTION uit bij het opstarten van het systeem
Als F-Secure Id BESCHERMING gebruikersinterface nog steeds automatisch worden geopend wanneer Windows wordt gestart, kan het zijn dat F-Secure Id BESCHERMING werd uitgevoerd toen u de computer opnieuw opgestart en heeft u de Windows 10 automatische opslaan mijn herstartbare apps toen ik afmelden en herstart ze nadat ik me heb aanmelden .
Om deze instelling in Windows 10 uit te uitschakelen :- Klik met de rechtermuisknop op het Windows Start Menu- pictogram en selecteren Instellingen
- Ga naar instellingen> Log in opties
- Schakel in het gedeelte Apps opnieuw opstarten de uitschakelen Automatisch mijn herstartbare apps opslaan wanneer ik me afmeld uit en start ze opnieuw op nadat ik me heb aanmelden
Article no: 000026499
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.