Issue:
F-Secure ID PROTECTION openen Ik krijg een foutmelding "Het hoofdwachtwoord moet hetzelfde zijn op alle aangesloten apparaten. Voer uw nieuwe hoofdwachtwoord in", ik heb het wachtwoord niet gewijzigd. Hoe kan ik het oplossen?
Resolution:
We raden u aan de app van andere apparaten te verwijderen en deze alleen op een Windows-apparaat geïnstalleerd te houden. Dan is de manier om de situatie te corrigeren:
- Exporteer de huidige wachtwoorden van de huidige installatie
- Ga naar Instellingen
- Klik op Wachtwoorden exporteren
- Ga verder met exporteren
- Sla het geëxporteerde bestand op, zonder dit verliest u al uw ID PROTECTION opgeslagen wachtwoorden.
- Sluit F-Secure ID PROTECTION af
- Klik met de rechtermuisknop op het systeemvakpictogram van F-Secure ID PROTECTION
- Selecteer Afsluiten
- Verwijder F-Secure ID Protection: gebruikersgegevens uit de lijst met programma's van Windows (of mogelijk F-Secure KEY: gebruikersgegevens als de software is geüpgraded van F-Secure KEY)
- Open F-Secure ID PROTECTION, doorloop de activeringsstroom en maak een nieuw hoofdwachtwoord aan
- Ontgrendel F-Secure ID PROTECTION en importeer de eerder geëxporteerde wachtwoorden terug naar deze nieuw geactiveerde F-Secure ID PROTECTION
- Ga naar Instellingen
- Klik op Wachtwoorden importeren
- Ga verder met Selecteren
- Installeer F-Secure ID PROTECTION op andere apparaten en verbind ze met het apparaat dat op Windows is geïnstalleerd.
Article no: 000025463
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.