Issue:
Ik ben een bestaande KEY premium-klant en heb onlangs mijn computer geformatteerd. Ik wil KEY nu opnieuw installeren. Hoe kan ik het KEY- installatieprogramma voor bureaublad?
Resolution:
F-Secure KEY is vervangen door Id Protection. Als u een bestaande klant bent van KEY premium en u deze opnieuw wilt installeren op uw Mac of Windows, kunt u deze stappen volgen:
1. Open de onderstaande koppeling met uw browser en maak een Id Protection- account aan.
https://www.f-secure.com/en/ home/ products / id-protection
2. Nadat u het heeft gemaakt, aanmelding in en klikt u op Id beveiliging/bescherming installeren .
3. Open nu F-Secure KEY Premium op uw andere apparaat, dwz Android of iOS, en typ uw hoofdwachtwoord in wanneer daarom wordt gevraagd. Ga naar Menu> Apparaten verbinden.
Er wordt automatisch een synchronisatiecode gegenereerd. Deze code is slechts 60 seconden geldig.
4. Open F-Secure Id Protection op uw bureaublad , klik op apparaat verbinden en invoeren uw hoofdwachtwoord in waarmee de KEY- app zich heeft aanmelding, en typ de gegenereerde synchronisatiecode uit stap 3
5. Tik of klik op Verbinden.
6. invoeren hoofdwachtwoord in dat u op uw Premium- apparaat.
7. Zodra de synchronisatie is geslaagd, tikken bevestigen als het synchroniseren met een mobiel apparaat, of klik op OK als het synchroniseren met een
Article no: 000023796
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.