Issue:
Ik heb een F-Secure TOTAL-pakket en ik wil Id PROTECTION in gebruik nemen op mijn apparaten. Hoe installeer ik Id PROTECTION?
Resolution:
Net als bij andere F-Secure TOTAL-apps, kunt u Id PROTECTION op mobiel apparaten en bureaublad installeren via My F-Secure met uw account .
Opmerking: als u F-Secure KEY gebruikt op dat apparaat (bijv. Mac-computer), kunnen uw wachtwoorden in KEY worden overgedragen naar Id PROTECTION. Zorg ervoor dat u uw KEY- app heeft gekoppeld aan uw TOTAL- abonnement.
Als u F-Secure KEY op uw bureaublad hebt geïnstalleerd, kunt u beginnen door eerst naar Id PROTECTION op uw bureaublad door de onderstaande stappen te volgen:
- Log in op uw My F-Secure account
- selecteren in TOTAL apps Id BESCHERMING
- Selecteer Install Id PROTECTION en doorloop de installatie. U hoeft KEY niet te verwijderen.
- Open Id PROTECTION en invoeren dezelfde hoofdwachtwoorden in voor KEY
- Selecteer Kluis om wachtwoorden en persoonlijke gegevens van KEY te zien
Volg de onderstaande stappen om Id PROTECTION in gebruik te nemen op uw mobiel apparaat en apparaten te verbinden:- Installeer Id PROTECTION uit de respectievelijke Appstore: Google PlayStore of App Store
- Voer uw (voor My F-Secure) en selecteren Log in, indien nodig.
- Voltooi de installatie totdat u "Uw abonnement is actief" op het scherm en selecteren vervolgens Apparaten verbinden
- Open nu op uw bureaubladId BESCHERMING
- selecteren in het linkerdeelvenster van het menu Apparaten verbinden
- Ga terug naar Id BESCHERMING op je mobiel en voer in Synchronisatiecode invoeren de synchronisatiecode van het bureaublad in. Wacht tot de installatie is voltooid
- invoeren hoofdwachtwoord in op uw bureaublad en selecteren Bevestigen
- Selecteer Kluis om de gegevens te zien die zijn gesynchroniseerd vanuit Id PROTECTION op uw bureaublad
- Verwijder KEY van je mobiel
Article no: 000023525
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.