Issue:
Når jeg åbner F-Secure ID PROTECTION Jeg får en fejlmeddelelse " masteradgangskode skal være den samme på alle tilsluttede enheder. Indtast din nye masteradgangskode", jeg ændrede ikke adgangskoden. Hvordan kan jeg løse det?
Resolution:
Vi foreslår, at du afinstallerer app fra andre enheder og kun har den installeret på Windows -enheden. Så er måden at rette situationen på:
- Eksporter de nuværende adgangskoder fra den aktuelle installation
- Gå til Indstillinger
- Klik på Eksporter adgangskoder
- Fortsæt med eksport
- Gem den eksporterede fil, uden den mister du alle dine ID PROTECTION -gemte adgangskoder.
- Afslut F-Secure ID-BESKYTTELSE
- Højreklik på ikonet for systembakken F-Secure ID PROTECTION
- Vælg Afslut
- Afinstaller F-Secure ID Protection: Brugerdata fra Tilføj/fjern programliste over Windows (eller muligvis F-Secure KEY: Brugerdata, hvis softwaren blev opgraderet fra F-Secure KEY)
- Åbn F-Secure ID BESKYTTELSE, gå gennem aktiveringsstrømmen og opret en ny masteradgangskode
- Lås F-Secure ID PROTECTION op, og importer de tidligere eksporterede adgangskoder tilbage til denne nyaktiverede F-Secure ID PROTECTION
- Gå til Indstillinger
- Klik på Importer adgangskoder
- Fortsæt med Vælg
- Installer F-Secure ID PROTECTION på andre enheder, og tilslut dem med den, der er installeret på Windows.
Article no: 000025463
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.