Issue:
Jeg er en eksisterende KEY premium-kunde, og jeg har for nylig formateret min computer. Jeg vil nu installere KEY igen. Hvordan kan jeg få KEY- installationsprogram til skrivebord?
Resolution:
F-Secure KEY erstattes af Id beskyttelse. Hvis du er en eksisterende kunde af KEY premium og ønsker at geninstallere på din Mac eller Windows, kan du følge disse trin:
1. Åbn nedenstående link med din browser og oprette et Id Protection konto.
https://www.f-secure.com/en/ hjem/ produkter / id-beskyttelse
2. Når du har oprettet det, skal du logon og klikke på Install Id beskyttelse .
3. Åbn nu F-Secure KEY Premium, der kører på din anden enhed, dvs. Android eller iOS, og skriv din hovedadgangskode, når du bliver bedt om det. Gå til Menu> Tilslut enheder.
En synkroniseringskode genereres automatisk. Denne kode er kun gyldig i 60 sekunder.
4. Åbn F-Secure Id beskyttelse på dit skrivebord , klik på Forbind enhed, og angive din hovedadgangskode, der bruges til KEY- app til logon, og indtast den genererede synkroniseringskode fra trin 3.
5. Tryk eller klik på Opret forbindelse.
6. Når du bliver bedt om det, skal du angive den masteradgangskode , du bruger på din Premium- enhed.
7. Når synkroniseringen er vellykket, tryk på Bekræft, hvis synkronisering med en mobil enhed, eller klik på OK, hvis synkronisering med en skrivebord enhed.
Article no: 000023796
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.