Issue:
Jeg har F-Secure TOTAL-pakke, og jeg vil tage Id BESKYTTELSE i brug på mine enheder. Hvordan installerer jeg Id BESKYTTELSE?
Resolution:
Som med andre F-Secure TOTAL-apps kan du installere Id BESKYTTELSE på mobil og skrivebord enheder via My F-Secure med dine konto .
Bemærk: Hvis du allerede har F-Secure KEY i brug på den enhed (f.eks. Mac-computer), kan dine adgangskoder i KEY overføres til Id BESKYTTELSE. Sørg for, at du har linket din KEY- app til dit TOTAL- abonnement.
Hvis du har F-Secure KEY installeret på dit skrivebord, kan du starte med at gå til Id BESKYTTELSE på dit skrivebord først ved at følge nedenstående trin:
- Log ind på din My F-Secure konto
- vælge Id BESKYTTELSE i ALT apps
- Vælg Install Id PROTECTION og gå igennem installation. Du behøver ikke at fjerne nøglen.
- Åbn Id BESKYTTELSE, og angive de samme hovedadgangskoder til KEY
- Vælg Vault for at se adgangskoder og personlige data fra KEY
Følg nedenstående trin for at tage Id BESKYTTELSE i brug på din mobil enhed og forbinde enheder:- Installer Id BESKYTTELSE fra den respektive Appstore: Google PlayStore eller App Store
- Indtast dine (for My F-Secure), og vælge Log ind, hvis det er nødvendigt.
- Afslut opsætningen, indtil du ser "Dit abonnement er aktiv" på skærm, og vælge derefter Tilslut enheder
- Åbn nu Id BESKYTTELSE på dit skrivebord
- vælge Tilslut enheder på menuen til venstre i menu
- Gå tilbage til Id BESKYTTELSE på din mobil, og angive synkroniseringskoden fra skrivebord i Enter Enter Sync Code . Vent, indtil installation er afsluttet
- Når du bliver bedt om det, skal du angive masteradgangskode på dit skrivebord og vælge Bekræft
- Vælg Vault for at se de data, der er synkroniseret fra Id BESKYTTELSE på dit skrivebord
- Afinstaller KEY fra din mobil
Article no: 000023525
The content of this article has been machine translated from the English source article.
While reasonable efforts have been made to provide accurate translations, there may still be translation errors.