Estääkö SAFE tilaamisen ulkomaisista verkkokaupoista (esim. iherb) jostakin syystä?

Olen tilannut vuosikaudet USAsta, iherb-nimisestä verkkokkaupasta tiettyjä tuotteita. SAFEn käytön aloitettuani ei se ole enää onnistunut. Olen ollut iherbiin yhteydessä useaankin otteeseen, mutta he eivät osaa sanoa, mistä tämä johtuu. Olen lopettanut tilini, perustanut sen uudestaan (ihan vain kokeillakseni, hyväksyisikö SAFE sen silloin), mutta laihoin tuloksin. Iherbillä ollaan kuitenkin sitä mieltä, että vikaa olisi syytä etsiä täältä päästä. Koska itselläni ei ole ollut mitään muutoksia suhteessa heihin, vaan ainoa muutos ylipäätään tietokoneen käytössäni on ollut se, että olen ottanut SAFEN käyttööni, niin... ? Onko kukaan muu törmännyt tämäntapaisiin hankaluuksiin?

Viestejä yhteensä

  • RaiRai
    RaiRai Viestejä: 171 Former F-Secure Employee

    Moi! @Kaksi_merkkiä

     

    Voitko hieman tarkentaa että kuinka ongelma ilmenee?

    - Saatko jonkin virheilmoituksen kun yrität tehdä tilausta?

    - Missä vaiheessa virheilmoitus tulee?

    - Ota kuvakaappaus mahdollisesta virheilmoituksesta.

     

    SAFEn ei pitäisi estää ulkomailta tehtyjä tilauksia, mutta SAFEn 'pankkitoimintojen suojaus' voi joskus aiheuttaa pieniä ongelmia.

  • Kaksi_merkkiä
    Kaksi_merkkiä Viestejä: 7 Observer

    Mitään virheilmoitusta ei tule. Teen tilauksen normaalisti, eli siirrän haluamani tuotteet ostoskoriin. Sen jälkeen, jos teen muutoksia esim. tilausmäärään, muuttuu tekstin väri harmaaksi, joka oli alunperin oli musta eikä muutosta tapahdu missään. Sen jälkeen ei enää voi tehdä mitään, sillä tilanne jämähtää paikalleen kokonaan. Pari kertaa olen kysellyt ja pyytänyt iherbin henkilökuntaa poistamaan kaikki paikalleen jämähtäneet tilaukseni. Niin on tehtykin, mutta ei, mikään ei vain toimi...?? Koskaan en vielä ole päässyt niin pitkälle, että voisin kokeilla, saanko tehtyä tilauksen loppuun asti, sillä enhän voi viallista tilausta tehdä...

  • Kaksi_merkkiä
    Kaksi_merkkiä Viestejä: 7 Observer

    Vastausta vastaukseesi, jossa sanoit, että pankkitoiminto voi aiheuttaa hankaluuksia:

     

    Mitä siis teen?  Tavarathan on saatava tilattua. Ja mielestäni tilausvaiheessa ei pankkitoimintojen suojaus ole edes päällä, sillä en ole ehtinyt maksuvaiheeseen vielä kertaakaan, kun tilaus jo jämähtää.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot