F-Secure Freedome

Hristo
Hristo Viestejä: 4 Explorer

Hei,minulla on F-secure safe maksettu tilaus.Eikö Freedome kuuluu siihen vaan pitääkö se tilata erikseen?Olen kerran lähettänyt sähköposti-ei mitään vastausta!Miten on?

Hristo

xxxxxx@xxxxxx

 

 

Muokattu 12.2.2016

Viestejä yhteensä

  • VSa
    VSa Viestejä: 94 Former F-Secure Employee

    Hei,

    Kiitos yhteydenotostasi. Löysin tukipyyntösi järjestelmästämme, ja asiakastukemme on sinuun yhteydessä heti maanantaina.

    Mukavaa viikonloppua!

  • vellu7
    vellu7 Viestejä: 2 New Member

    Sama ongelma ja ei ole ensimmäinen kerta. Tilaus voimassa, mutta Freedome aina pätkäistään

    poikki, jostain syystä ja ei näytä saavan omilla toimilla mitenkään itse laitettua voimaan.

     

    Mielestäni ei anna oikein hyvää kuvaa F-Securen palvelujen käytettävyydestä Smiley Sad

  • Hristo
    Hristo Viestejä: 4 Explorer

    Hei,ostin uuden tablettin ZTE W 105 LTE ja asensin tänään siihen F-secure safe ohjelman.Mielestäni siihen pitäisi kuulla Freedome ilmaianen ohjelma myös ,mutta kun se ei tullut.Tilaukaseni on voimassa 12.09.17 kahdelle koneille.Miten menettellään?

    Hristo Dantchev

  • VSa
    VSa Viestejä: 94 Former F-Secure Employee

    Moikka Hristo,

     

    Voit ladata Freedomen tablettiin suoraan sovelluskaupasta, ja latauksen päätteeksi syöttää sovellukseen Freedomen asennuskoodin, jonka sait asiakastuestamme aiemmin.

  • Hristo
    Hristo Viestejä: 4 Explorer

    Vaikka on F-Secure maksettu tilaus 2-lle laiteeile,Freedome taas ilmoittaa että se on vanhentunut.Miksi näin jo toista kertaa.Alkaa ottaa päähään!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot