Asiakastili, ongelma kirjautumisessa

Kais
Kais Viestejä: 2 New Member
Hei!
 
Osaisiko joku kiltti ihminen auttaa? Tarvitsisin tänä viikonloppuna toimivaa konetta, ja F-Securen asiakaspalvelu on jo kiinni...
 
En mitenkään saa asennettua F-Secure Safea koneelleni, vaikka olen sen ostanut jo aikoja sitten ja jo käyttänytkin toisella koneella. Aiempi virustorjuntaohjelma on nyt poistettu uudelta koneelta (ja tietokone käynnistetty uudelleen), asiakastili on olemassa (luotu tänään uudelleen), mutta kun kirjaudun sille, saan vastauksen:
"We noticed that you already purchased a Safe license via the F-Secure website which you have not activated yet. Please follow the Create F-Secure account button in your confirmation email to activate your purchased license. "
 
Mutta tuo asiakastilihän on jo luotu (tänään siis jo toista kertaa sen jälkeen, kun soitin F-Securen asiakaspalveluun), mutta sen voin tehdä samalla s-postiosoitteella vain kerran, eli enää en voi sitä luoda uudelleen, eikä tuosta kyllä toisaalta näyttäisi olevan mitään apuakaan. Olen jotenkin jumissa asiakastilini kanssa: systeemi haluaa minun luovan sellaisen, vaikka minulla on jo sellainen, minkä se myös tunnistaa, kun yritän sitten pyynnöstä sellaista luoda... Millään tapaa en pääse kohtaan, jossa voisin ladata/aktivoida Safen, mikä johtuu käsittääkseni tästä asiakastiliongelmasta.
Asennusvideosta ei ole apua, koska koodinaktivointi-latauskohtaan asti en ole koskaan päässyt...
 
Kiitos kovasti, jos joku osaa auttaa...
 

Viestejä yhteensä

  • VSa
    VSa Viestejä: 94 Former F-Secure Employee

    Hei Kais,

     

    Kun tilasit SAFEn, saitko sähköpostitse tilausvahvistuksen Cleverbridgeltä? Tästä tilausvahvistuksesta löytyy luultavasti lilanvärinen Luo My F-Secure tili -painike. Jotta saat maksetun tilauksesi aktivoitua, sinun pitäisi aloittaa tilin luominen tätä painiketta painamalla.

    Klikkaa painiketta ja luo uusi tili (käytä eri sähköpostiosoitetta kuin sitä, jolla loit jo tilin aiemmin), niin tilauksesi tiedot tulevat näkyviin tälle uudelle tilille.

     

    Saitko näillä ohjeilla kirjauduttua oikealle tilille?

  • Kais
    Kais Viestejä: 2 New Member

    Hei!

    Kiitos paljon vastauksesta!!

    Noudatin ohjeitasi ja klikkasin Cleverbridgen linkkiä, mutta valitettavasti se ei ollut enää voimassa, joten ei onnistunut tuotakaan kautta. 

    Yritin vielä klikata myöhemmin F-Securelta tullutta viestiä, jossa pyydetään myös aktivoimaan tili, mutta siitä saan vastaukseksi "Your account has been already confirmed".

    Aika hankalalta vaikuttaa...

     

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot