Mikä mättää

Juhako57
Juhako57 Viestejä: 3 New Member
editoi toukokuu 2022 kohteessa F-Secure Internet Security

Niin, jotain on pielessä, kun latasin kokeeksi F-securen täysversion ja samantien katosi Thyunderbird sähköposti?

Mistään ei löydy palautekanavaa suoraan "sylttytehtaalle", joten tämäkin " vika" on laitettava käyttäjien ratkaistavaksi, kuten nykyään kaikki. Pankissa hoidat asiat itse (netissä) ja maksat siitä, itse teet palotarkastuksen ja ilmeisesti siitä itse vastaat. Kelan ja verottajan hommat hoidat itse, netissä.

Itseäni "raivostuttaa" tällainen toiminta, tallaiselta kotimaiselta yritykseltä. Et voi, kun et löydä mitään kanavaa, josta kysyä, mikä meni pieleen, ku sähköpostit hävisi.

Niin meinasin suositella ko. virusohjelmaa ystävälleni, ja lähdin sitä testaamaan, sit hävis sähköpostit, suosittele sit tällasta?? Siis ei hävinny vain sähköpostit, vaan koko ohjelma, ei löydy enään ees winkun haulla.

Ehkä löytyy, katotaan, winkun palautuksella? Mutta ko. ohjelmasta jäi itelle taäysin "persee..en" kuva.

Viestejä yhteensä

  • Juhako57
    Juhako57 Viestejä: 3 New Member

    Sori, otetaan uusiksi tuo kommenttini. Tässä se:

    Niin, jotain on pielessä, kun latasin kokeeksi F-securen täysversion niin samantien katosi Thyunderbird sähköposti?

    Mistään ei löytynyt palautekanavaa suoraan "sylttytehtaalle", joten tämäkin " vika" on laitettava  käyttäjien parannettavaksi, kuten kaikki. 

    Pankissa pitää asiat itse hoitaa (netissä) ja maksaa siitä, itse teet palotarkastuksen ja ilmeisesti siitä itse vastaat. Kelan ja verottajan hommat hoidat itse, netissä.

    Itseäni "raivostuttaa" toiminta, tallaiselta kotimaiselta yritykseltä. Et voi kysyä, kun et mitään kanavaa löydä, josta kysyä, mikä meni pieleen, ku sähköposti hävisi.

    Niin meinasin ko. virusohjelmaa ystävälleni suositella, ja lähdin sitä testaamaan, sit hävis sähköpostit, suosittele sit tällasta?? Siis ei hävinny vain sähköpostit, vaan koko ohjelma, ei löydy enään ees winkun haulla.

    Ehkä löytyy, katotaan, winkun palautuksella, ku palautan johkin päivämäärään? 

    Mutta ko. ohjelmasta jäi itelle täysin "persee..linen" kuva.

  • Juhako57
    Juhako57 Viestejä: 3 New Member

    Onpas muuuton kummallinen sivusto, kun muuttaa wordista kopioituja ja liitetyjä tekstejä yhä uudelleen ja uudelleen. Antaa todella vakuutavan kuvan firmasta?

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot