F-Secure SAFE ja Freedome Windows 7:lle

Moriz475
Moriz475 Viestejä: 84 Contributor

  Minä yritän saada F-Secure Domen toimimaan toisella tietokoneella jossa on Windows 7 ja selaimena Firefox. Ja Windows 7:ssa ei ole mitään Outlook sähköpostia. Ja hyväksymiskoodi F-Securelta tuli tietenkin Windows 10 tietokoneelle, jossa on tuo Outlook sähköposti ja hyväksymiskoodi voimassa vain 5 minuuttia. Tietokoneita ei voi käyttää yhtä auki, koska Win7 käyttää vain verkkoa ja Win 10:n laajakaista kaapelia ja langatonta verkkoa yhtäaikaa on ns. hypridikaista. Win 10:ssä on ollut aikanaan Firefox selain ja tili. Ja nyt minulla Win 7:ssa Firefox selain, mutta vanha Firefox tili ei sitä hyväksy. Koneiden välillä toimii vain Gmail.

Miten saan toimimaan Windows 7:n F-Securen Freedome sovelluksen, tämä reistailee tämän tästä ja sen mukana myös SAFE. Saako tähän mitään tolkkua teiltä, että nämä teidän ohjelmat toimisivat ”koko ajan”, koska maksan niistä että ne toimii kaikilla laitteilla? Nopeasti tietoa tänne??

Tagit:

Vastausvaihtoehdot

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator

    Terve @Moriz475


    Tähän ongelmaan ratkaisu on se että kirjaudut sinun Win 7 tietokoneella suoraan My F-Secure palveluun ja sieltä asennat ohjelman tietokoneelle. Sama toimenpide myös SAFEn kanssa.


    Minkälaista ongelmaa ohjelmissa on kun mainitsit että reistailevat? Tässä olisi hyvä myös tietää että mitä ongelmia ilmenee.

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 84 Contributor

    En saa freedomea aktivoitua? Tilaus kohdasta ei löydy mitään "aktivoi tilaus"?? Ohjelma latautuu ja latauu maailman tappiin saakka?? Ei lopu koskaan, niin en ikinä pääse ohjeistanne eteenpäin?? Kun mistään päävalikon takaa ei löydy mitään "aktivoi tialaus" Lisää tietoa?????

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 84 Contributor

    Ei ole onnistunut. Windows 7 Kone ei tottele tai ei löydä tuossa järjestyksessä, joka kerrotte ohjeessanne?? Ohjeet saatu Andrew:lta 27.9.2021

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator

    Hei @Moriz475


    Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta! Näen että olet ollut yhteydessä chat-tukeemme ja saanut etäyhteyden kautta apua ja ongelma on ratkennut.


    Mukavat syksynjatkot!

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 84 Contributor

    1.Mitä tarkoittaa, että voit suojata, vaikka lastenlasten laitteet F-Safella?(Varsinkin Android laitteissa lukee) Lukee, että 3 laitetta käyttämättä? Minulla on kaikki tilaamani suojauset käytössä?? Mitä tuo kaikki merkitsee?

    Minulla on vanhassa Windows 7 läppärissä tämä teidän F-Safe suojaus. Ja siitä ei voi päivittää, kuin "Tarkista päivitykset nyt>Päivittyy>kelloaika muuttuu". Mutta kun yrittää "Pikatarkastusta" tai "Tietokoneen täysi tarkastusta", niin kumpaakaan ei voi tehdä, vaan tulee virheilmoitus> Tätä tarkistusta ei voida aloittaa nyt jne. Tulee merkki, jossa on valkoinen ruksi punaisella pyöreällä pohjalla? Taustalla ohjelma kuitenkin päivittyy koko ajan ja ilmoittaa kestävän muutaman minuutin. Mutta edellinen vaihe kestää tietokoneessa maailman "tappiin" joka kerta.

    Tietokonetta en voi tarkistaa, kuin teidän omilta nettisivuilta ilmaiselle "tarkistus ja puhdistus" ohjelmalla.

    Minulla on teidän maksullinen VPN ohjelma, koska en uskalla Windows 7:aan mennä enää ilman tuota VPN suojausta, koska Windows 7 ei päivitetä enää? Mitä neuvoksi???


  • ED209
    ED209 Viestejä: 32 Contributor

    Minun neuvo on, että hankkuidu pikaisesti eroon Windows 7:tä. Sen tuki loppui jo 2 vuotta sitten. VPN- tai mikään muukaan tietoturvasovellus ei auta paikkaamattomien haavoittuvuuksien kanssa.

    Jos käytät mitään pankki- tai muita palveluja mitkä vaativat kirjautumista tai koneellasi on jotain oikeasti tärkeää, niin katastrofi odotaa toteutumistaan Windows 7 kanssa.

Hinnoittelu ja tuotetiedot