F-Sucure SAFE ja Freedome lataus Windows 7:lle

Valinnat
Moriz475
Moriz475 Viestejä: 85 Contributor
editoi maaliskuu 2022 kohteessa F-Secure Internet Security

 

Minulla on maksetut ja ladatut lisenssit F-Secure SAFE ja Freedome päätietokoneella Windows 10:llä

Nämä ovat Android tabletille  siiretty ja toimivat jo. Sitten on päätietokoneella Windows 10:llä F-Secure ja Freedome kaksi kertaa samalla koodilla, jotka ovat Windows 10 koodit.

Nyt pitäisi toinen (Safe+Freedome) koodinimi muuttaa Windows 7 koodille, että voisin sen siirtää Windows 7 tietokoneelle? Miten se tehdään?

 I have paid and downloaded licenses on F-Secure SAFE and Freedome host on Windows 10


These have been ported to the Android tablet and are already working. Then the main computer running Windows 10 has F-Secure and Freedome twice with the same code which are Windows 10 codes.


Now should another (Safe + Freedome) code name be changed to Windows 7 code so I can transfer it to a Windows 7 computer? How is it done?  

Hyväksytyt vastaukset

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Moriz475!

    Kun olet kirjautuneena My F-Secure-tilillesi, voit ensin vapauttaa käyttöoikeuden "väärältä" laitteelta.

    Kun käyttöoikeus on vapaana, voit Windows 7-koneella ladata SAFEn kyseiselle koneelle kohdasta Lisää laite - Oma laite - Tämä tietokone - Lataa Windows-tietokoneelle.

    Tällä tavalla käyttöoikeus siirretään laitteelta toiselle.

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 85 Contributor
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hyvä Linda. Asiat ovat kunnossa Windows 7:ni osalta. Mutta kysyn seuraavaa asiaa, ennen kuin teen yhtään mitään:

    Kysely F-Securelta Google selaimen laajennukselta.

    Miksi minun pitäisi  F-Securen mukaan ladata tietokoneelleni Google Chrome selaimen laajennus? Eikö F- Secure Safe ole muka turvallinen pankkiyhteyden aikana, kun mainostatte sitä ”päällä olevaksi”, kun olen verkkopankissa?

    Ja kerrotte, että se on turvallinen ”mobiililaiteissa”? Päätietokoneeni ei ole mikään mobiililaite. Tämä on laptop tietokone kaapeliyhteydellä ja pääselain on Microsoft Edge? Miksi minun pitäisi silloin ladata joku Chromen laajennus, jossa on myös vaihtoehto, että älä hyväksy? Kertokaa tarkemmin ennenkö teen yhtään mitään? Minä tyhjennän selainten sivuhistoriat melko usein ja hyväksyn vain tarvittavat evästeet? Lähteekö hyväksytty selainlaajennus pois sivuhistorioiden poiston yhteydessä Edge tai Chrome selaimista?

    Minä en mene koskaan Chrome selaimella verkkopankkiin ja se ei ole pääselain. Niin en ymmärrä teidän niin innokasta tarjontaa hyväksyä Chrome selaimen laajennusta?

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot