Steam peli ei käynnisty

Lillero
Lillero Viestejä: 1 New Member
editoi tammikuu 2022 kohteessa F-Secure Internet Security

Hei,

Peli Parkasaurus ei käynnisty, vaikka on sallittujen listalla, ja ei ole estetyissä. Deepguardin, kun ottaa pois peli käynnistyy. Onko mahdollista selvittää miksi sen käynnistyminen estyy? Olen kokeillut Steamin ohjeet asian selvittämiseksi ja muita vinkkejä.

Voinko minä järjestelmänvalvojana sallia ns. tuntemattoman tahon tehdä muutoksia koneeseen? (tällä tavalla saisin myös pelin varmasti käynnistymään, mutta haluan ensin selvittää muut mahdollisuudet)

Olen ymmärtänyt, että lähettämällä samplen niin asia myös voisi hoitua?

Toinen peli, joka toimi aikaisemmin toisessa koneessa, niin ei toimi nyt, on Koi Koi Japan (Hanafuda playing cards), vaihdoin konetta pari kuukautta sitten.

Suojausohjelmat on ollut aina Telian kautta (eli F-secure). Telian asiakaspalvelusta neuvottiin olemaan tänne yhteydessä.

Hyväksytty vastaus

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee
    Vastaus ✓

    Hei, @Lillero.

    Suosittelen tosiaan lähettämään tästä Parkasaurus-pelin .exe -tiedoston meille tarkistettavaksi. Voit avata tästä tukipyynnön täällä: https://www.f-secure.com/en/business/support-and-downloads/submit-a-sample

    Suosittelen valitsemaan tukipyyntöä avatessa myös kohdan: I want to give more details about this sample and to be notified of the analysis results, jotta saatte myös lisätietoa tämän tutkimisesta ja ilmoituksen, kun ohjelma on taas sallittu. Kannattaa samalla mainita tätä tukipyyntöä luodessa, että kyseessä on juuri DeepGuard, joka estää pelin avautumisen.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot