Freedom ei käynnisty !

ElliB
ElliB Viestejä: 3 New Member
editoi tammikuu 2022 kohteessa F-Secure VPN

Herjaa alla olevan teksitin mukaisesti, Olen yrittänyt uudelleen useamman kerran ja bootannut koneen. Myöskään chat ei toimi. Olen ollut kirjautuneena My F-Secureen.------------------------


<b>F-Secure Freedome error</b>

Sovelluksen asetuksia ei voitu määrittää. Käynnistä Freedome uudelleen ja yritä uudestaan.

---------------------------

OK  

---------------------------

Vastausvaihtoehdot

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 84 Contributor

    En saa Freedome ohjelmaa auki, vaan antaa virheilmoituksen avattaessa: "Freedome error". Sovelluksen asetuksia ei voi määrittää. Käynnistä Freedome uudelleen ja yritä uudelleen. Ei onnistu, olen käynnistänyt monta kertaa, mutta aina sama virhe? Järjestelmä on Windows 7. Secure Safe toimii.

  • ElliB
    ElliB Viestejä: 3 New Member

    Siis ei toimi edelleenkään. Ja korjaus Windows 10 on kyseessä ei 7

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei, @ElliB!

    Katsoin, että olitte olleet jo yhteydessä asiakaspalveluumme myös Chat-tuen kautta. Laitoin teille uudelleen sähköpostia liittyen tuohon aukiolevan tukipyynnön kautta!

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 84 Contributor

    Olen juuri uusinut F-Secure Safe + Freedome 3 laitteelle. Pääkoneessa Win 10:ssä nämä kaikki toimii, mutta Windows 7 ei? Windows 7 päivittää ja päivittää suojausasetuksia, kuinka kauan se kestää? Freedome exe ei löydy Win:sta? F-secure Safe ei aukaisen pikatarkastusta? Olin aamulla jo MySafessa yhteydessä näistä asioista. Keskustelusta löytyy kopiot. Lupasin palata asiaa, jos tulee ongelmia ja nyt viitä tuli Win7:n kanssa???? Nyt tarvitaan heti live apua. Maksoin ison laskun F-Securelle, että nyt toimintaa?

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot