Freedome ja Android 11

ED209
ED209 Viestejä: 32 Contributor

Minulla on OnePlus 7 Pro jossa on uusin Android 11. Huomasin, että Freedome sulkeutuu ja vpn yhteys katkeaa, kun painaa neliönappia Androidin työpöydällä. Jos painaa "tyhjennä kaikki", sovellukset sulkeutuvat mukaan lukien Freedome. Olen aika varma, ettei näin kuulu käydä. Edellisessä 10 versiossa Freedome jäi aina taustalle käyntiin, sulkemisesta huolimatta. Onko tämä normaalia käytöstä, vai bugi?

Hyväksytyt vastaukset

  • ED209
    ED209 Viestejä: 32 Contributor
    editoi kesäkuu 2021 Vastaus ✓

    Saanko Freedomen aktivoitua asennuksen jälkeen uudelleen koodilla jonka se näyttää? Lisenssi on ostettu jälleenmyyjältä, ja on käytössä kahdessa tietokoneessa ja kyseisessä puhelimessa.

    Tämän Androidin kanssa on muitakin ongelmia, esim mp3 soitin jumittaa.

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator
    Vastaus ✓

    Terve @ED209!


    Kyllä voit aktivoida Freedomen uudestaan saamallasi koodilla. Kun poistat Freedomen niin lisenssi vapautuu ja voit käyttää sen uudestaan kun asennat sovelluksen.

Vastausvaihtoehdot

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator

    Moikka @ED209


    Oletko kokeillut tässä poistaa Freedomen ja asentaa sen uudelleen? Meillä ei valitettavasti löydy kyseistä OnePlussaa testilaitteena täältä emmekä saaneet ongelmaa toistettua muilla android laitteilla.

    Mikäli uudelleenasennus ei auta, kuittaatko minulle tähän niin tehdään tästä tukipyyntö.


    Mukavaa päivänjatkoa teille!

  • ED209
    ED209 Viestejä: 32 Contributor

    Uudelleenasennus nähtävästi auttoi. Ei tuota tullut testattua, koska usein alkaa sekoilu lisenssien kanssa. Tässä tapauksessa homma toimi, kiitos.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot