ID Protection Lisenssit: Asennusten määrä rajoitettu?

taxet
taxet Viestejä: 3 New Member

Hei,

Aiemman sovelluksen, F-secure Key:n, pystyi asentamaan käytännössä niin moneen laitteeseen kuin halusi, mutta nyt en saa ID Protection -sovellusta synkronoitua ollenkaan ilman että se haukkaa yhden lisenssin. Kun minulla nyt on lisenssit jo kaikki käytetty, olen tähän asti käyttänyt vanhaa Key -sovellusta niissä laitteissa joihin minulla ne eivät riitä, mutta koska kyseessä on tuote jota olette kaikesta päätellen ajamassa alas, alan epäilemään että sen tuki ei riitä tarpeeksi pitkälle.

Onko tosiaan niin, että olette siirtyneet käyttäjäkohtaisesta lisenssistä laitekohtaiseen lisenssiin ja mikäli näin on, kuinka pitkä tuki Key:llä on ja voitteko taata synkronoinnin toimivuuden laitteiden välillä?

Minulla on lisenssiä voimassa vuoden 2022 toukokuulle ja haluaisin tietää onko minun järkeä jatkaa tilaustani vai onko aika katsella jo muualle?

Vastausvaihtoehdot

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator

    Hei @taxet,

    Pahoittelut ettei tähän viestiisi ole vastattu aiemmin.

    Näin tosiaan on, että kun KEY-tuotteemme vaihtui ID PROTECTIONiksi, lisenssit toimivat My F-Secure-palvelun kautta ja näin ollen jokainen laite, oli se sitten synkronoitu tai erillisenä asennuksena omalla pääsalasanallaan, käyttää yhden käyttöoikeuden tilaukselta.

    KEYn osalta tuki jatkuu toistaiseksi, koska käyttäjiä on vielä paljon. KEY ja ID PROTECTION toimivat toki rinnakkainkin, eli vaikka toisella laitteella on KEY ja toisella ID PROTECTION, laitteet pystyy synkronoimaan keskenään ja toimivat kyllä.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot