windows pro koneessa käyttöjärjestelmä poistaa f-securen safen käytöstä

merjamyy
merjamyy Viestejä: 4 New Member

Onko jollakin ehdotuksia miten tämä korjataan?

 

Useamman viikon aikana useamman kerran viikossa saan työpöydän vasempaan alanurkkaan ilmoituksen.:  2 ongelmaa, virusohjelma ei käytössä ja käskee sallimaan f-securen safen käytön. Teen siinä ja toimntakeskuksessa ja käynnistän koneen uudestaan.

Olin torstaina chat yhteydessä tukeen ja sain ohjeen poistaa f-securen safen pois päältä ja panna sen uudestaan päälle.

eilen käynnistin koneen kaksi kertaa ja molemmilla kertaa käyttöjärjestelmä oli TAAS estänyt se ja äsken kun käynnistin koneen niin teki sen ja kun olin käynnistänyt koneen uudestaan niin näytti ongelman jälleen. TAIVOSTUTTAVAA!!!!!!!!!!

 

terv. Merja  

Viestejä yhteensä

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    Heippa @merjamyy

    Tässä niitä ehdotuksia:
    - olisiko Defender syynä, näitä konflikteja on ollut
    - jos Windowsin tapahtumalokit on sinulle tuttuja, sieltä voisi löytyä lisätietoa siitä, mitä siellä tietokoneessa on tapahtunut

    Muuta en nyt keksi.
    Näsäviisas
  • merjamyy
    merjamyy Viestejä: 4 New Member

    Defender ei ole päällä. Sen olen joka kerta tarkistanut.

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei @merjamyy ja kiitos viestistäsi,

     

    Suosittelen olemaan uudestaan yhteydessä tukeemme, koska saatamme tarvita diagnostiikkatiedoston laitteeltanne tarkempaa tutkintaa varten:

     

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/contact-support

  • merjamyy
    merjamyy Viestejä: 4 New Member

    Ongelma on edelleen olemassa.

    Joka kerta kun käynnistän koneen niin WINDOWS poistaa F-Secure Safen käytöstä.

    Olin F-securen yhteyttä kun olen täysin varma etten ole ainoa jolla on sama ongelma win 7 pro:n kanssa ja oletin että osaisitte ja HALUAISITTE auttaa! Täysin turha toivo

     

    Epäilen että Safen tammikuun päivitys ja windows jatkuvasti tulevat suojauspäivitykset joita ei voi poistaa ovat syynä.

    Olen yhteydessä Microsoftin tukee jos he toivottavasti osasisivat auttaa tässä ja saada koneen kuntoon.

  • merjamyy
    merjamyy Viestejä: 4 New Member
    vastasin tähän ja ei mitään apua
  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei @merjamyy ja kiitos viestistäsi.

     

    Tukemme on ollut teihin yhteydessä suoraan sähköpostitse, joten hoidetaan asia kuntoon sitä kautta.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot