DNS vaihto ongelma

Elikkä olen tuota Sensen DNS osoitetta yrittänyt vaihtaa 9.9.9.9 mutta tuo ei tunnu toimivan, kuin tunnin ja sitten on taas palveluntarjoajan dns käytössä vaikka tuo 9.9.9.9 näkyy Sensen asetuksissa.
Tuota DNS asetusta pääsee muokkaamaan ilman, että pitää laittaa staattinen ip päälle, niin ei kait tuo ole pakko olla staattisella? Jos pitää, niin on kyllä tyhmä ratkaisu
Viestejä yhteensä
-
@MJO
Oheisena DNS-ohje.
Olisiko siitä jotain apua?
https://community.f-secure.com/t5/F-Secure-SENSE/How-to-switch-DNS-server-on-F/ta-p/107834
Näsäviisas0 Tykkää -
Pelkkää hiljaisuutta F-Securen puolelta, niin vastaan nyt sitten itse tähän ketjuun.
Eli löysin ratkaisun tuohon ongelmaan, että Sense ei osaa käyttää itse syötettyä dns osoitetta. Eli Sense sovelluksen asennus androidille ja sen kautta dns vaihtoon ja nyt asetus jopa pysyy vaihdettuna.
Korjatkaapas tuota iOS laitteiden Sense sovellusta, kun se heittää aina välillä sinistä ruutua ja sitä joutuu sulkemaan ja avaamaan uudelleen monta kertaa, että aukeaa valikkoon asti ja tuo dns vaihto bugi vielä tietenkin.
Androidilla softa toimii täydellisesti, niin nyt tuota reititintä voi taas käyttääkkin.
5 Tykkää