cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Freedome ja Avast ongelma

Highlighted
Scholar

Freedome ja Avast ongelma

Elikkä Freedomen seurannanesto estää pari Avast antiviruksen urlia ja kiinnostaisi tietää, että miksi.

Eli nämä estetään v7.stats.avast.com ja v7event.stats.avast.com

Jos joku F-Securelta voisi vastata tähän, kun olen pari kertaa jo ilmoittanut noista tuon Freedomen kautta, mutta aina tulee vain vastaus "these url's are checked and they are clean" mutta edelleen noi estetään tuon seurannaneston kautta..

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Moderator

Re: Freedome ja Avast ongelma

Hei @Miks1,

Olen tekniseen tukeemme yhteydessä ja he selvittelevät tätä asiaa. Olemme sinuun yhteydessä kun jotain selviää.

Ystävällisin terveisin/Best Regards,

Ekku

Saitko apua? Kiitä vastauksen antajaa tykkäämällä vastauksesta. Ratkesiko ongelmasi? Paina "Hyväksy ratkaisuksi" niin muutkin saavat tietää.

Has somebody helped you? Say thanks by giving likes. Has your issue been solved? Mark the post using "Accept As Solution" button to let others know.
2 REPLIES
Moderator

Hei @Miks1,

Olen tekniseen tukeemme yhteydessä ja he selvittelevät tätä asiaa. Olemme sinuun yhteydessä kun jotain selviää.

Ystävällisin terveisin/Best Regards,

Ekku

Saitko apua? Kiitä vastauksen antajaa tykkäämällä vastauksesta. Ratkesiko ongelmasi? Paina "Hyväksy ratkaisuksi" niin muutkin saavat tietää.

Has somebody helped you? Say thanks by giving likes. Has your issue been solved? Mark the post using "Accept As Solution" button to let others know.
Scholar

Sainkin jo sähköpostia teiltä ja tulipa samalla poistettua koko Avast koneelta, kun ei vain pysty luottamaan virustorjuntaan joka saa tuon seurannansuojauksen käyttäytymään noin villisti Smiley Very Happy

Avast pärjää testeissä hyvin, mutta ei sitä uskalla enään kenellekkään suositella tuon älyttömän tietojenkeräyksen takia.