Resurssienhallinta kaatuu hiiren oikealla näppäimellä.

JTT
Aspirant

Resurssienhallinta kaatuu hiiren oikealla näppäimellä.

Kaatumisen syynä on F-Securen laajennus

CppShellExtContextMenuHandler.FileContextMenuExt Class

Latasin ShellExView nimisen ohjelman ja poistin laajennuksen käytöstä.

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
JTT
Aspirant

Viite: Resurssienhallinta kaatuu hiiren oikealla näppäimellä.

Käyttöjärjestelmä on Windows 10. Olen tehnyt kaikki päivitykset. Kone oli ollut käyttämättömänä 4 kk. 

7 REPLIES 7
Highlighted
Superuser

@JTT

Kiitos tiedosta.
Oliko kyse Win10-käyttöjärjestelmästä tietokoneessa?
Olitko tehnyt hiljattain uuden F-Secure sovelluksen päivityksen? Safe/Internet Security?
Näsäviisas
JTT
Aspirant

Käyttöjärjestelmä on Windows 10. Olen tehnyt kaikki päivitykset. Kone oli ollut käyttämättömänä 4 kk. 

Aspirant

Hi, can we do this in English? The CppShellExtContextMenuHandler.FileContextMenuExt Class is causing Windows 10 file explorer to crah. I've disabled it, using ShellExiew. But is there a fix? Thanks! F.

Moderator

Re: Resurssienhallinta kaatuu hiiren oikealla näppäimellä.

@JTT , moikka. Meillä on muutama raportti tullutkin tästä samasta ongelmasta - vielä ei ole tarkempaa ajankohtaa korjauksesta. Jos haluat lisätietoa, pyydän ottamaan yhteyttä tukeemme lisätietojen jakamiseksi/saamiseksi.

@7fromheaven, hi. In the future, you may find the English community here. But we have been receiving some questions about this one, no ETA for a fix yet. More info(sharing) via our support.

Aspirant

Thanks, I went over to the EN side. Hope fix is in te works. As always, all the best to my Finnish friends and as we say in Amsterdam: 'Perkele Hyttyset!'

JTT
Aspirant

Minulla on kolme Windows 10 konetta, kaikissa on sama F-S Safe ohjelma. Kahdessa koneessa on tämä sama resurssienhallinta kaatumisongelma.
JTT
Aspirant

Ongelma on korjattu 28.5.2019

"Hotfix has been released. All SAFE 17.6 clients should receive it within 24 hours."