Hvad skal jeg gøre, hvis mit F-Secure-sikkerhedsprodukt ikke fungerer, efter jeg har opgraderet til Windows 10?

Når du har afsluttet opgraderingen til Windows 10, kan du opleve nogle problemer med dit F-Secure-sikkerhedsprodukt.
  • F-Secure-sikkerhedsproduktet starter ikke op.
  • Du kan ikke finde ikonet for F-Secure-sikkerhedsproduktet i proceslinjen nederst på din computerskærm.
  • F-Secure-sikkerhedsproduktet vises ikke på listen over installerede prorgammer og funktioner i Indstillinger > Systemer > Programmer og funktioner.
  • Der vises følgende fejlmeddelelse:
    Opsætningen kan ikke fortsætte, fordi der mangler nogle vigtige filer.

Hvis det sker, betyder det, at opgraderingen til Windows 10 desværre har slettet nogle af komponenterne til F-Secure-sikkerhedssoftwaren, og programmet kunne ikke starte som normalt.

For at få F-Secure-sikkerhedsproduktet til at fungere normalt igen, skal det fjernes fra din computer og derefter geninstalleres. Sådan gør du:

1. Hent og kør Afinstallationsværktøjet til Windows. Du kan hente værktøjet her. Instruktioner til Afinstallationsværktøjet til Windows er her.
  2. Geninstaller F-Secure-sikkerhedsproduktet på din computer. Afhængig af dit abonnement kan du hente produktet på webstedet for F-Secure eller fra din My F-Secure-konto.
Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Ændring #
7 af 7
Sidste opdatering:
‎24-05-2017 11:48 AM
Opdateret af:

Mærkater (1)