cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

netflix

Scholar

Viite: netflix

Sama juttu täällä.

Viiden työaseman lisenssi ostettu juuri ja varmaan viikko sen jälkeen mikään US serveri ei enää toimi Netflixin kanssa. Samalla yhdellä mäkillä jossa kaksi eri käyttäjätiliä joutuisi käyttämään kaksi lisenssiä, jotta molemmilla käyttäjillä toimisi oikein. Aika erikoista. Turha varmaan sanoa että tukipyyntöihin ei ole tullut mitään vastausta.

Suuri pettymys tähän suomalaiseen firmaan johon olen aina luottanut.

Novice

ketju merkattu "solved" vaikkei asia näin ole. ratkaisua odotellessa.
F-Secure Employee

Hei ja kiitos viesteistänne.

Netflix tosiaan on ottanut eri VPN-palveluntarjoajat tarkkaan tutkintaan ja alkanut systemaattisesti estämään niiden toimintaa.

Tästä syystä emme pysty takaamaan Netflixin toimivan Freedomen ollessa päällä.

Ystävällisin terveisin/Best Regards, Tapsucca
Saitko apua? Kiitä vastauksen antajaa tykkäämällä vastauksesta.

Ratkesiko ongelmasi? Paina "Hyväksy ratkaisuksi" niin muutkin saavat tietää.

Has somebody helped you? Say thanks by giving likes.

Has your issue been solved? Mark the post using "Accept As Solution" button to let others know.
Aspirant

Re: netflix

Siis miten tuo ratkaistaan? Pitääkö vaihtaa VPN palvelun tuottajaa toiseen, vai onko ratkaisu oikeasti olemassa?

Kiitos.

F-Secure Employee

Moi! @jlindroos

Tilanne on valitettavasti edelleen sama, eli emme pysty takaamaan Netflixin toimivan Freedome päällä.

Freedome-tiimi on myös julkaissut videon asiasta (englanniksi): Why Does Netflix Block VPN Connections

Ystävällisin terveisin, RaiRai
Saitko apua? Kiitä vastauksen antajaa tykkäämällä vastauksesta.

Ratkesiko ongelmasi? Paina "Hyväksy ratkaisuksi" niin muutkin saavat tietää.
Aspirant

Understood  but  if e.g. Netflix knows your IP address then why not the hackers etc? Are we  really safe?

Give me a fixed IP address, which  is untraceable and a truely country based address nobbody can identify.

Thanks.

Novice

Moi,

ainakin minulla eka yrittämällä toimi kun otin sijaintipalvelut pois päältä. Nähtävästi jos fyysinen laitteen sijainti ei ole sama kuin käytetty palvelu niin ei onnas mutta jos laitteen sijaintitiedot pois päältä niin silloin onnistui kyllä katsoa.

Highlighted
Novice

wrote:

Moi,

ainakin minulla eka yrittämällä toimi kun otin sijaintipalvelut pois päältä. Nähtävästi jos fyysinen laitteen sijainti ei ole sama kuin käytetty palvelu niin ei onnas mutta jos laitteen sijaintitiedot pois päältä niin silloin onnistui kyllä katsoa.

Mikä käyttis sulla on ja millä katsoit? Mulla ainakin W10 Chrome ja Edge valittavat VPN-havainnosta, vaikka kytkin sijaintipalvelun pois päältä. iPad taas valittaa yhteysongelmasta Netflixiin, ainakin appsin kautta.