freedome ei pidä suojausta päällä.

Teme5
Teme5 Viestejä: 1 New Member

Moi. mulla on ollut freedome monta vuotta ja toiminut moitteettomasti mutta nyt juuri viime lauantaina otin freedome pois päältä ja noin 3 tunninpäästä laitoin suojauksen päälle uudestaan ja nyt tekee näin että yhdistää ja kun ilmoittaa että yhdistynyt niin samalla sekunnilla lähtee yhdistyy uudestaan ja tätä on jatkunut siitä asti.olen poistanut ohjelman monesti ja ladannut uudestaan mutta ei. kaikki pitäisi olla kunnossa ja siis läppäristä puhutaan ja windows 8 käyttis.mulla on myös tabletissa freedome ja siinä toimii moitteettomasti.

mikähän on? -Teme-

Viestejä yhteensä

  • FS_Ekku
    FS_Ekku Viestejä: 205 Former F-Secure Employee

    Hei @Teme5,

     

    Olitko tehnyt mitään muutoksia verkossasi silloin kun Freedome lakkasi toimimasta? Oletko kokeillut eri internet yhteyttä, esim jakamalla kännykästä laitteelle yhteyden? Jos Freedome yhteys toimii eri nettiyhteyttä käyttämällä niin kyse voisi olla reitittimen asetuksista.

     

    Jos eri nettiyhteyden käyttäminen ja ohjelman uudelleenasennus ei auta ongelman kanssa niin ole yhteydessä meidän asiakastukeemme niin voit lähettää meille Freedomen diagnostiikkatiedoston ja niin voimme selvitellä ongelmaa.

     

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/contact-support

     

    Asiakastukemme on auki arkisin 8-18.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot