Toimivuus Win 10 Fall Creators Updaten kanssa (Freedome muodostaa yhteyden hitaasti aina välillä)

Pirate_fin
Pirate_fin Viestejä: 9 New Member

Elikkä aina välillä saattaa mennä parikin minuuttia, että yhteys on muodostettu ja tämä ongelma alkoi Fall Creators Updaten jälkeen.

 

Minulla on käytössä tuo Telian kautta hankittu Freedome ja versio on 1.20.3671.0

 

Olen asentanut uudelleen Freedomen ja jopa Windowsinkin, mutta silti aina välillä yhteyden muosostus on hidas.

Viestejä yhteensä

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    @Pirate_fin

    Oli hyvä, että tiedotit em ongelmasta.
    Fall Creators Update-päivitys on aiheuttanut runsaasti ongelmia, joista olen lukenut median palstoilta. Tein äsken Google-haun ja niitä ongelmia tuli sivukaupalla lisää...
    En nyt justiinsa keksi muuta neuvoa, kuin tarkistaa Windowsin asetukset, olisiko siellä jotain muuttunut versiopäivityksen myötä.

    Näsäviisas
  • Pirate_fin
    Pirate_fin Viestejä: 9 New Member

    Täytyypäs testata tuota driverin asennusta ja testailla, että miten toimii.

     

    Kiitokset sulle :)

  • Kapteeni_Kaaos
    Kapteeni_Kaaos Viestejä: 42 Enthusiast

    Tämä nyt ei suoraan kuulu tähän asiaan, mutta tämän takia odottelen aina muutaman kuukauden, ennen kuin asentelen mitään isompia Windows päivityksiä. Microsoft on ilmoittanut että Windows on palvelu, jota muutellaan jatkuvasti, josta usein seuraa yhteensopivuusongelmia. Sen perusteella mitä netistä olen lukenut, niin näistä Creators Update päivityksistä tulee aina suurempia tai pienempiä ongelmia, joita sitten MS korjailee myöhemmin.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot