This code is not valid for this device

Jouko3
Jouko3 Viestejä: 2 New Member

Minulla on käytössä Freedom 3 laitteelle.  Asennettu aiemmin onnistuneesti kahdelle laitteelle (Windows7 ja Android). Nyt yritin asentaa kolmannen Windows10:lle ja sain aktivoitaessa  tuon ylläolevan viestin "This code is not valid for this device". Koodi on sama kuin aiemmin.   Mikähän mahtaa olla ongelma?

Viestejä yhteensä

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    @Jouko3

    Oheisessa artikkelissa on mahdollisia syitä.

    https://community.f-secure.com/t5/F-Secure/Why-doesn-t-my-F-Secure-Freedome/ta-p/79111

    Mihin laitteeseen yritit asentaa Freedomen?
    Onko tavallinen tietokone vai jokin erikoisempi laite?
    Miten oli silloin, kun asensit Freedomen Androidiin ja Win7:aan, onnistuiko heti kerralla vai pitikö tehdä uudelleen asennus > vie uuden lisenssin.
    Tällaista arvailua tässä.
    Näsäviisas
  • Jouko3
    Jouko3 Viestejä: 2 New Member

    Lueskelin kyllä noita artikkeleita, mutta niistä ei tähän tilanteeseen ollut apua. Lisenssien siirtoa olisin toki voinut kokeillut, jos vain tämä minun Freedom (latasin viimeisimmän version) olisi sellaista vaihtoehtoa tarjonnut. Laite normaali PC, jossa Windows10 Home.

    Muihin laitteisiin asennus onnistui ilman ongelmia - tosin siitä on sen verran aikaa, että muistikuvat kokolailla hämäriä.

    En ajatellut käyttää tämän selvittämiseen enempää aikaa, vaan poistan Freedomin ja kokeilen jotain muuta vaihtoehtoa.

  • XVX
    XVX Viestejä: 12 New Member

    Viesti editoitu. 

     

    Sama ongelma tuli minulle, mutta syy olikin siinä, että käytin vanhan paketin koodia, joka olikin edelleen tallessa.. Löysin sattumalta uuden paketin koodin ja homma pelittää taas. 

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot