Peruutus

Lettu
Lettu Viestejä: 1 New Member

Olen puolisen tuntia selannut eri sivustoja, mutta mistään en löydä tietoa kuinka peruutan tilaukseni, vaikka jo lain mukaan sen voi tehdä 14 vrk kuluessa ja itse Freedome lupaa 30 vrk rahat takaisin takuun. Haluan perua vuositilauksen, koska sovellus vie niin paljon verkkoa, että kaikki muu takkuaa, mm Chromecastia ei voi käyttää. Miten siis toimin? 

Viestejä yhteensä

  • Njurmi
    Njurmi Viestejä: 3 New Member

    Sama tilanne kuin nimimerkki "Lettu" : En löydä mistään tietoa kuinka peruutan tilaukseni, vaikka Freedome lupaa 30 vrk rahat takaisin takuun. Haluan perua jo maksamani vuositilauksen, koska lopetin laptopin käytön kokonaan eikä softalla ole siten mitään käyttöä. Olen nyt kokeillut sitä alle kuukauden eli rahat takaisin option pitäisi pelittää! Miten siis toimin? 

  • Njurmi
    Njurmi Viestejä: 3 New Member

    Sama tilanne kuin nimimerkki "Lettu" : En löydä mistään tietoa kuinka peruutan tilaukseni, vaikka Freedome lupaa 30 vrk rahat takaisin takuun. Haluan perua jo maksamani vuositilauksen, koska lopetin laptopin käytön kokonaan eikä softalla ole siten mitään käyttöä. Olen nyt kokeillut sitä alle kuukauden eli rahat takaisin option pitäisi pelittää! Miten siis toimin? 

  • Njurmi
    Njurmi Viestejä: 3 New Member
    Sainkin juuri hoidettu asian kuosiin ripeästi Chat-palvelun kautta. Hyvä!-Njurmi
Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot