Ongelmia Freedomen lisenssikoodin kanssa

[Deleted User]
[Deleted User] Viestejä: 0

Hei!

 

Sain alkuvuodesta F-Securelta pahoitteluksi ilmaisen lisenssikoodin Freedomeen, sillä F-Secure SENSEn ennakkotilaukset jouduttiin siirtämään loppuvuoteen. Olen siis SENSEn ennakkotilaaja.

 

En ole varma kuinka monelle laitteelle lisenssi oli tarkoitettu, mutta käytin sitä kyllä puhelimeni ja muutaman kerran tietokoneeni Freedome-versioihin (esim. uudelleenasennuksen jälkeen tms.).

 

Jouduin tänään palauttamaan iPhoneni alkutekijöihinsä ja päätin asentaa puhelimen ns. "uutena iPhonena", enkä palauttanut sitä iOS:n varmuuskopiosta. Olen siis ennen tätä toimenpidettä jo käyttänyt siinä samassa puhelimessa Freedomea ja ajattelin että lisenssi varmaan tallentuu jonnekin tietoihin, sillä aina aiemmin kun olen asentanut Freedomen uudestaan niin se on hyväksynyt tämän aiemmin mainitsemani lisenssin automaattisesti.

 

Nyt  kuitenkin tämän uudelleenasennuksen jälkeen asensin jälleen Freedomen App Storesta ja menin lisäämään sinne tämän lisenssikoodin. Ohjelma ilmoitti minulle, että koodia on käytetty jo kaikkiin saatavilla oleviin laitteisiin, ja että minun täytyisi ostaa viiden päivän kokeiluajan jälkeen uusi lisenssi.

 

Puhelimeni on siis yhä täysin sama laite fyysisesti, mutta asensin iOS:n (10) uutena iPhonena ilman varmuuskopion palauttamista. 

Lisenssi on käsittääkseni vuoden voimassa, ja sitä oli jäljellä vielä monen monta päivää. En kuitenkaan voi käyttää sitä enää uudestaan vaikka laitteeni on yhä sama. Onko se edellinen lisenssi sitten jäänyt jotenkin "päälle" kun tein uudelleenasennuksen?

 

Onko kenties mahdollista jotenkin resetoida tämä Freedomen lisenssikoodi jotta ne mahdollisesti vanhat, "päälle" jäänet vapautuisivat? Vai joudunko vain ostamaan kokonaan uuden?

 

 

Muuta:

 

- Puhelin on iPhone 6

- Käyttöjärjestelmä iOS 10

Viestejä yhteensä

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot