annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 

Jeg købte F-Secure FREEDOME via Apple AppStore eller Google Play, men kan ikke installere det på mine andre enheder

Symptomer

Jeg købte F-Secure FREEDOME via Apple AppStore eller Google Play, men kan ikke installere det på mine andre enheder.

Diagnose

Hvis du har købt FREEDOME fra Apple AppStore eller Google Play, er abonnementerne begrænset til ét operativsystem, men er gyldige på alle dine iOS- eller Android-enheder, der er forbundet med samme Apple-id eller Google-konto.

Løsning

Hvis du har et gyldigt abonnement med automatisk fornyelse, der er købt via en appbutik, og vil opdatere det til et abonnement til flere platforme, skal du først opsige abonnementet fra appbutikken.

Læs følgende instruktioner i, hvordan du opsiger et abonnement, der er specifikt for appbutikker:
  • Apple AppStore (dette link omdirigerer dig til Apples hjælpeside)
  • Google Play (dette link omdirigerer dig til Googles hjælpeside)

Note: Selvom abonnementet opsiges, vil abonnementet i appbutikken, der automatisk fornys, være gyldigt indtil slutningen af den oprindelige abonnementsperiode. Du vil endnu ikke kunne aktivere din abonnementskode til flere platforme (se Henstandsperioder med F-Secure-abonnementer). Når abonnementet udløber, giver FREEDOME dig besked, og du kan indtaste din personlige abonnementskode, som du modtog fra F-Secure eStore-udbyderen.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Ændring #
2 af 2
Sidste opdatering:
‎28-06-2018 02:39 PM
Opdateret af: