Jag köpte F-Secure FREEDOME via Apple AppStore eller Google Play, men kan inte installera det på mina andra enheter

Symptom

Jag köpte F-Secure FREEDOME via Apple AppStore eller Google Play, men kan inte installera det på mina andra enheter.

Diagnos

Om du har köpt FREEDOME från Apple AppStore eller Google Play är prenumerationerna begränsade till ett operativsystem, men är giltiga på alla dina iOS- eller Android-enheter som är kopplade till samma Apple-ID eller Google-konto.

Lösning

Om du har en giltig appbutiksprenumeration med autoförnyelse och vill uppgradera till en prenumeration för flera enheter måste du först avsluta din appbutiksprenumeration.

Läs följande appbutiksspecifika instruktioner för hur du avslutar en prenumeration:
  • Apple AppStore (den här länken omdirigerar dig till Apples hjälpsida)
  • Google Play (den här länken omdirigerar dig till Googles hjälpsida)

Note: Även om prenumerationen avslutas förblir appbutiksprenumerationen med automatisk förnyelse giltig tills slutet på den ursprungliga prenumerationsperioden. Du kommer inte att kunna aktivera din prenumerationskod för flera plattformar än (se Respitperioder med F-Secure-prenumerationer. När prenumerationen går ut meddelar FREEDOME dig och du kan ange din personliga prenumerationskod som du fick från F-Secure eStore-leverantören.

Pricing & Product Info

For product info and pricing please go to the F-Secure product page

Versionshistorik
Revidering #
2 av 2
Senaste uppdatering:
‎28-06-2018 02:29 PM
Uppdaterat av: