Freedomin uudelleen asennus

sillivanilli
sillivanilli Viestejä: 1 New Member

Asensin koneeseen uudelleen windows 10:n ja f-secure safen oston yhteydessä saama freedomen kampanjakoodi ei enää toimi. F-secure Safen tilausta on jäljellä useampi kuukausi. Kuuluisiko Freedomen olla käytössä myös tuohon asti?

Viestejä yhteensä

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Kyllä pitäisi olla voimassa kun kerran ostit SAFE kampanjan aikana kun tarjottiin kaupan päälle Freedomea.

    Jatketaan tätä sähköpostitse sillä tarvitsen mm. tuon lisenssikoodisi.

  • J-PH
    J-PH Viestejä: 11 Observer

    Olen hankkinut Freedome lisenssin kolmeen laitteeseen ja jouduin asentamaan Freedomen uudelleen PC:hen, koska ostin saman tietokoneen itselleni  ja nyt se väittää että lisenssini ei ole enää voimassa IPhone6:ssa vaan kehoittaa ostamaan uuden lisenssin. 

  • VSa
    VSa Viestejä: 94 Former F-Secure Employee

    Moi J-PH,

     

    Kokeile asentaa Freedome uudestaan samalla koodilla PC:lle, niin saat vaihtoehdon vapauttaa lisenssin uudestaan käyttöön, jos kaikki lisenssit on nyt käytössä. iOS-laitteissa itsessään tätä lisenssin vapautustoimintoa ei ole, mutta lisenssin vapautuksen jälkeen asennuksen iPhoneen pitäisi taas onnistua.

  • J-PH
    J-PH Viestejä: 11 Observer

    Tarkennuksena tuohon huonosti muotoiltuun kysymykseeni eli kyseistä lisenssiä on käytetty tässä PC:ssä sekä Iphone6:ssa eli sitä pitäisi olla minun laskujen mukaan vielä yksi lisenssi jäljellä, mutta koska jouduin asentamaan Freedomen tähän fyysisesti samaan tietokoneeseen uudestaan täydellisen tyhjennyksen jälkeen (kaikki firman softat pois), sen jälkeen kun laite siirtyi minun omistukseen. 

     

    Katsotaan mitä tapahtuu kun asennan sen tähän tietokoneeseen uudestaan.

  • Havuja
    Havuja Viestejä: 1 New Member

    Entä jos kaikki laitteet ei ole vielä asennettu. ?

    Itse ostin 3 paketin Freedomea ja asensin yhden pöytäkoneeseeni, yhden vanhempieni koneeseen ja nyt jouduin päivittämään win10 ja sinne meni oma Freedome.

    Niin jos nyt käytän koodin uudelleen niin se rekisteröi tähän sen viimeisen vuoden lisenssin käyttöön, eikö ??

    Miten käy sille joka oli pöytäkoneessani valmiiksi ja käytetty vasta 1-2kk..?

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Se kysyy sinulta varmistusta ensin että voiko poistaa käytöstä lisenssin ja poistettava lisenssi on se joka on ollut pisimmän aikaa ottamatta yhteyttä lisenssiserveriin.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot