Freedomen ei internettiä Androidilla

Meikäläinen
Meikäläinen Viestejä: 2 New Member

Hei, minulla on ollut Freedome jo useamman vuoden käytössä samassa laitteessa. Nyt Freedome on ruvennut tekemään sitä, että "netti ei toimi", kun puhelin on ollut käyttämättä hetken. Freedome siis ilmoittaa ei internettiä. Yhteysmaan vaihto ei auta. Ongelma ratkeaa bootilla tai hetkellisellä lentokonetilalla. Sitten toimii taas jonkin aikaa, välillä pidempäänkin.

 

Ongelma lyhykäisyydessään: Netti toimii muuten, muttei aina Freedome päällä ja ongelma esiintyy 3g- ja 4geellä. Puhelin xperia z2 ja järjestelmä Androidin 6.0.1 Uusin Freedome käytössä.

 

Nimim. Aina ei jaksaisi katsoa, että onko netti päällä, jotta saa esim. Whatsapp viestit tulemaan läpi.

Viestejä yhteensä

  • Meikäläinen
    Meikäläinen Viestejä: 2 New Member

    Lisätään vielä, että välillä Freedomen sammuttaminen ja hetken odottaminen on hetkellisesti ratkaissut myös ongelman, välillä ei.

  • Paroni
    Paroni Viestejä: 1 New Member

    Itsellä samaa ongelmaaa, puhelimena Honor 9

    Eli Freedomen suojaus menee itsestään pois päältä ja koska automaattinen killswitch päällä, estää se kaiken nettiliikenteen. Itse saan kyllä kaiken taas pelaamaan painamalla suojauksen takaisin päälle, mutta todella ärsyttävää, kun jää esimerkiksi whatsapp viestit päivittymättä yhteyden ollessa poikki.

  • Hose227
    Hose227 Viestejä: 5 New Member
    Täällä myös sama ongelma huawei mate 9 puhelimessa . Olen jo tosin tyytynyt jättämään VPN:n pois päältä kun ei nappaa käynnistää sitä uudelleen pari kertaa vuorokaudessa. Vuoden subscriptioni oli nyt sitten minulla vain muutaman kuukauden toimiva kunnes luovutin yhteysongelmia takia. Suosittelen vaihtamaan huaweista johonkin muuhun jos tätä freedomen VPN:ää haluaa köyttää 24/7.
Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot