Freedomen asennushaasteet Total paketista

Mikki7
Mikki7 Viestejä: 6 New Member

Moi,

Ostin äsken teidän kaupasta black fridayn innottamana Total paketin. Ja nyt loppui ymmärrys kesken.

Mulla on Iphonessa multi platform lisenssi, josta loppuu aika parin kuukauden päästä. Kyseiseen laitteeseen ei onnistu asennus My F-securen kautta, koska laite ottaa aina sen vanhan lisenssin käyttöön, ja en keksi mistä voisin tähän vaikuttaa. (asennus siis tehty linkin kautta, jonka lähetän my-fsecure sivulta.)

 

Sitten toinen laite Ipad, jossa on joskus ollut joku trial versio tai multi platform. No siihen kun tekee asennuksen (my f-secure linkistä myös) niin Freedome alkaa kyselemään freedome account id:tä. Ja sellaista minulla ei ole. Eli tilausvahvistuksen yms tuli cleverbridge:stä. Mutta muita "koodeja meileissä ei ole, kuin viitenumero ja se ei account id kohtaan kelpaa. Eli mitä tuohon pitäisi laittaa?

Aavistuksen hankalaksi on käyttöönotto tehty.. Toivottavasti joku keksii mitä mun kannattaa tehdä..

 

Kiitokset jo etukäteen :)

Viestejä yhteensä

  • JOnes
    JOnes Viestejä: 411 Rock Star

    Ja vielä kun my.f-secure.com portaalista(Total/Safe) näkisi:

     

    -suojatun laitteen(lisenssiä käyttävän) muutkin tiedot kuin laitteen itse määritelty nimi(jota ei voi muuttaa käyttöliittymästä)

    -selkeä yhteenveto käytetyistä Total lisensseistä(lukumäärät),vapaat käyttöoikeudet(Safe,Freedome,Key Premium)

    -Lisenssien uusimisen yhteydessä mahdollisuus vähentää tilauksen lisenssien lukumäärää

    -F-Secure Sensen lisenssihallinnointi

    -Mahtavat tilausedut 5 vuoden tilauksissa

     

  • Mikki7
    Mikki7 Viestejä: 6 New Member
    Kiitos @FS_Ekku sain asennettua Freedomen nyt pariin laitteeseen. Ehkä se "log in" ei osunut silmään aikaisemmin. Yhdessä siis odottelen tilauksen loppumista, kuten ohjeistit.
  • Mikki7
    Mikki7 Viestejä: 6 New Member

    Samaa mieltä noista kaikista. Sense olisi kiva saada tosiaan tuonne Totaliin myös.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot