Freedome sammuilee IOS

Ennaj
Ennaj Viestejä: 8 New Member

Viime aikoina olen huomannut, että Freedome katkeaa kesken nettiselailun. Olen testannut tätä monta kertaa tarkistamalla ennen netinkäyttöä Freedomen päälläolon (välillä on ollut jo päällä, välillä ei) ja myös kesken netinkäytön olen tarkistanut ja aina välillä Freedome on Poissa-tilassa. Netinselailu on jatkunut ihan normaalisti Freedomen mentyä pois päältäkin. IOS:ssa ei ole enää nykyään VPN-ikonia ylärivilläkään, kun Apple kai säästää Näyttöloven takia tilaa. Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa?

IOS versio on 2.8.3.6355

Viestejä yhteensä

  • SirWalther
    SirWalther Viestejä: 62 Former F-Secure Employee

    Hei @Ennaj,

     

    Itselläni ainakin tulee joka kerta iPhone 8:lla (iOS 12.0.1) tuo [VPN] -kuvake näytön ylälaitaan kun Freedome on päällä - iPhone X:ssä käsittääkseni vilahtaa yläkulmassa käynnistämisen yhteydessä.

    Kokeile Freedomen asetuksista pistää "Pidä VPN päällä, kun laite on lepotilassa" valinta päälle. Onko tällä vaikutusta? Lisäksi kannattaa tarkistaa, esiintyykö ongelma ainoastaa WiFi tai mobiiliyhteydellä vai molemmilla.

  • Ennaj
    Ennaj Viestejä: 8 New Member

    Iphone 7:ssä kuvaketta ei ole ollut mobiiliyhteydellä enää pitkään aikaan. Wifissä VPN-ikoni näkyy. Tuo lepotila-asetus minulla on päällä. Ikoni vilahtaa hetkisen joskus Applen Appstorea käytettäessä mobiiliyhteudelläkin, muuten kuvaketta ei ole.

     

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot