Freedome menee itsekseen pois päältä ja käynnistyy taas.

Jeppu
Jeppu Viestejä: 1 New Member

Hei.

Jokapäivä, kone auki ja joko olen netissä, tai sitten pyörii Netflix/Hbo. Useamman kerran päivässä Freedome menee pois päältä itsekseen, ja vähän päästä tulee taas ilmoitus:Freedome suojaa nyt yhteytesi. Eli siis pois päältä ja takaisin päälle.  Se on huolestuttavaa, koska Vpn on erittäin tarpeen jo työnikin puolesta. Mistä mahtaa johtua?

Viestejä yhteensä

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Moi @Jeppu,

     

    Suosittelen asentamaan Freedomen uudelleen. Jos ongelma jatkuu tai olet sen jo tehnyt, tarvitaan hieman lisätietoa:

     

    - Koneen käyttöjärjestelmä ja versio?

    - Freedomen versio?

    - WLAN vai LAN yhteys?

    - Mikä modeemi/reititin käytössä?

    - Internetin nopeus?

    - Milloin ongelma alkoi?

  • Mysticiza
    Mysticiza Viestejä: 24 Explorer

    Mulla on samaa ongelmaa, ollut jo pitkään ja olen siitä laittanut muutamia viestejä ja lähetellyt F-Securelle logeja.

     

    Voin antaa kuitenkin vielä omat tiedot:

    - Koneen käyttöjärjestelmä ja versio? Windows 10 (ongelma toistui myös Windows 7:lla)

    - Freedomen versio? kaikki versiot joita olen käyttänyt, tällä hetkellä 1.18.3656.0

    - WLAN vai LAN yhteys? LAN

    - Mikä modeemi/reititin käytössä? Telialta saatu Technicolor MediaAccess TG799vac

    - Internetin nopeus? 100 Mbps

    - Milloin ongelma alkoi? Freedomen hankkimisesta alkaen

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Moi @Jeppu ja @Mysticiza,

     

    Kiitos lisätiedoista. Kyseinen toiminta ei ole tavallista, ja vaatii tarkempaa tutkimusta, jotta syy voitaisiin selvittää. Otattehan siis yhteyttä esimerkiksi Chat-tukeemme. Tarvitsisimme diagnostiikkaa Freedomen toiminnasta.

     

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/contact-support

     

    Olemme auki arkisin kello 8-18.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot