Freedome lakkaa toimimasta puhelimen vaihdon jälkeen

Oddball
Oddball Viestejä: 4 Observer

Olen ostanut freedome tuotteen kolmelle laitteelle. Olen käyttänyt freedomea oston jälkeen imac 27" laitteella ja sittemmin siirsin lisenssin uuteen macbookiin, jonka ostin imacin TILALLE. Tämän lisäksi softa on pyörinyt työpuhelimessani samsung note 4.

Tänään ostin uuden puhelimen omaan käyttööni ja poistin sovelluksen note 4:stä. Asensin freedomen iphone 7:n ja asennus herjasi että lisenssi pitää siirtää ja klikkasin ok. Lisenssi aktivoitui puhelimella, mutta lakkasi toimimasta macbookissa.

 

"koodiasi ei voitu vahvistaa. Yritä myöhemmin uudelleen." Ilmeisesti koodin käyttökerrat ovat täynnä, mutta siirtoprosessi ei antanut minun valita miltä laitteelta lisenssin käyttö siirretään uuteen iphoneen. Nyt lisenssi näyttäisi siirtyneen macbookista puhelimeen eikä note 4:stä uuteen iphoneen.

 

Mitä tehdä?Näyttökuva 2017-03-30 kello 0.16.15.png

Viestejä yhteensä

  • Oddball
    Oddball Viestejä: 4 Observer

    Ja listaan vielä poistuneet ja aktiiviset laitteeni:

     

    3 lisenssin sovelluksen pitäisi toimia seuraavissa laitteissa:

     

    - Apple Iphone 7

    - Macbook pro 15" 2016

     

    Poistettu laitteista:

     

    - Imac 27" 2013

    - Samsung galaxy note 4

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei @Oddball ja kiitos viesteistänne.

     

    Yleisesti ottaen tuo toimii hyvin nopeasti, mutta on ollut tapauksia joissa on pieni viive kunnes lisenssi siiirtyy ja asia on tuotteen kehittäjien tiedossa.

     

    Tutkimme muutenkin mahdollisuuksia parantaa tuota lisenssien hallintatapaa Freedomen osalta.

     

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot